"They kidnapped her"

3.8K 142 122
                                    

~~~İTHAFLAR~~~

@ayinaltinda
@MCIremNurnar
@aliendelisi
@Swiftisgoddes

*en samimi, rahat, eğlenceli ve en çok yorum yapana her iki bölümde bir ithaf veriyorum. Vote çok, yorum azsa herkese verebilirim.

Salı günü ses yarışmasına katılacağım bu mutlulukla bi hafta iki günde bir bölüm yayımladım fjvnfmgjgj

İyi okumalar ××
_
_
_
_
_
_
-
-
-
-
_
_
_
_
_
_
_
_
_

>Amber'ın anlatımı<

Hızlı hızlı kasemdeki gevrekleri yemeye başladım. Bir an önce bitirmek istyordum. Bu gün canım bir şey yapmak istemiyor.

"Yavaş ye. Boğulacaksın." Briana gözlerini devirip alayla konuşurken Harry çaktırmadan sırıtıyordu. Anne ise sadece ekmeğine reçel sürmekle meşguldü.

"Eline sağlık Anne. Doydum." Bana bakıp göz kırptı. Bir anda gözü tereddütle boynuma takıldı. Tam ne olduğunu soracakken aklıma geldi.

Dövme.

"Yeni bir dövme yaptırmışsın." Gözlerini kıstı. "Ne yazıyor orada?" Harry tekrar belli etmeden sırıtırken vereceğim cevabı düşünüyordum.

"B-Bunu yaparken sarhoştum. Önemli bir şey değil." Saçım ile kapatarak gözüm Harry'e kaydı. Alayla bana bakıyordu. Sarhoşmuşum (!) İyi kıvırdım. Yalana bak sen.

"Peki o zaman." Ekmeği ağzına götürürken masadan kalktım. Fikrimi değiştirmiştim. Bu gün aslında bir şeyler yapabilirdim. Artık neredeyse Los Angeles'ı tanıyordum. Tamam. Tanımıyorum. Ama bildiğim bir yer var. Orada zaman geçirebilirdim.

"Bu gün bir yere gidecek misin?" Harry'e bunu sormuştum çünkü beni bırakabilirdi.

"Spora gideceğim." Kaşlarımı garipçe çattım. "Neden gideceksin ki?" Onu daha önce hiç spora giderken görmemiştim. Anne Cox ve Briana gidiyor sanıyordum.

"Bu bebekler oturmakla olmuyor." Kol kaslarını gösterirken yüzümü buruşturdum. Her zamanki gibi egosu zirvelerdeydi. Tanrım, Rihanna'da bile ego yok.

"Beni de Oliveria Street'e bırakır mısın?" Gözlerini devirdi. "Bırakamam." Kaşlarım anlımda belirsiz çizgiler oluşturacak şekilde çatıldı.

"Neden bırakamazsın?" Gözlerini bana dikip dudaklarını ıslattı. Dudakları şimdi daha parlaktı. "Çünkü kaybolursun." Ellerimi göğsümde çaprazladım. En son kaybolursun tarzında bir şey söylediğinde neredeyse tecavüze uğruyordum. Utanç vericiydi.

"Biriyle gitsem olur mu?" Kaşlarını çatarak gözlerini bir kaç saniye kaçırdı.

"Liam'dan mı bahsediyorsun?" Aslında aklıma ilk gelen oydu. Ama Harry izin vermez, bu sefer kırılan tek şey telefonum değil de kemiklerim olabilrdi. Bu yüzden Niall veya Ceylin'den bahsetmiştim. Eğer izin verirse tabiki de Liam ile gitmek isterim.

"Yani, izin verirsen." Anne Cox ve Briana bizi izlerken umursamadım. Artık alışmıştım.

"Bir günlüğüne izin verebilirim. Ama bir şartım var." Gözlerimi devirme isteğimi son anda bastırdım. Hep bir şartı olur. Şaşırmamam doğal.

"Onunla yakınlaşmayacaksın." Bağırarak 'Ben faişe miyim?' Diye soracaktım ama yanımızda Anne ve Briana vardı. Anne Cox'a olan saygımdan ve Briana henüz benden bir yaş da olsa küçük olduğundan söylememem gerektiğini kavradım.

My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin