Berbat bir ay. Berbat günler.
One Direction ara verdi. 18 ay dönmeyecek. Onları 2017'ye kadar bekleyeceğiz. Sözümüzü verdik.
Ben mi? Ben yastayım.
Ama söz verdiler. Dönecekler. Bizi bırakmayacaklar. Ve eğer dönmezlerse, ağızlarına sıçarım zaten.
Bu yeni bölüm 1D'nin ara vermesi dramı ile yazıldı. Iyi okumalar. xx
>Amber'ın Anlatımı<
"İyi misin?" Yanıma oturup gözlerini bana dikti.
"Değilim." Battaniyeme biraz daha sarıldım.Bu gün kendimi kötü hissediyorum. Halsiz ve hastayım. Çok üşüyorum. Harry ise bana bakıyor. Nedeni ise, bilmiyorum.
Elini alnıma değdirince irkildim. Normalde sıcak olan elleri, soğuktu.
"Ateşin var." Sıcak nefesi bana soğuk geliyordu. Her şey soğuktu. Titriyordum.
"Doktora gitmek ister misin?" Yüzümü buruşturdum. "İstemem." Diye söylendim.
Gözlerim kayıp gidiyordu. Moralim bozuktu. İyi hissetmiyordum. Harry'nin bana bakıp, beni önemsemesi bile moralimi yerine getirmiyordu. Beni neden düşünüyor diye soramıyordum.
Düşüncelerimden ayrıldığımda Harry'nin yanımda olmadığını fark ettim. Etrafıma bakınırken bedenimde hissettiğim ıslaklık ve üşüme ile çığlık attım.
Harry beni ıslatmıştı.
"Ne yapıyorsun sen?!" Harry gözlerini devirdi.
"Sana iyilik yapıyorum. Ateşin düşmeli." Üstümü daha sıkı örttüm. Dişlerim birbirine değiyor, bu da bende kötü bir his bırakıyordu. Ses çıkardığı için huzursuz oluyordum. Bu sesi sevmiyorum.
"Bir şeyler yapmak ister misin?" Kaşlarımı çattım.
Kolumu kaldıracak halim bile yoktu. Ne yapmak istediğimi bilmiyor, müthiş bir şekilde üşeniyordum. Ama o bana bunu sormuştu.
"Film izleyebiliriz. Ya da... Bir günlüğüne Liam'a katlanabilirim."
Liam'ın ismini duyunca yüzümde bir gülümseme belirmişti. O günden sonra önü görmemiştim. Onunla konuşamamıştım. Belki de gelmesi iyi olabilirdi.
"Liam gelsin." Sesim sanki bır çocuğa oyuncak alınmış gibi neşeli çıkmıştı. Bunu Liam'a borçluydum.
Belki de ondan hoşlanıyordum. Bilmiyorum.
"Herkesi çağırıp tabu oynayabiliriz." İşaret parmağını eline getirerek saymaya başladı. "Liam, Zayn, Niall, Ceylin, Briana..."
Kafamı aşağı yukarı sallayarak onu onayladım. O da gülümseyerek telefonunu eline aldı. Biraz bekledikten sonra konuşmaya başladı.
"Merhaba Liam. Bir teklifte bulunacaktım."
***
Elime kartı alıp kelimeye baktım. Kartta "Kaba" yazısını görünce bir sırıtış kapladı yüzümü. Yasaklı kelimelere gerek yoktu. Bu kelime çok kolay anlatılabilir. Harry sağ olsun.
"Tamam Ceylin. Şimdi bana söyle. Harry nasıl biri?" Ceylin Harry'i bir süre süzdükten sonra sırıtarak bana döndü.
"Psikopat, manyak, aptal, orangutan, ayı, bencil, şerefsiz, sik kafalı..." Ben kahkaha atarken sözünü Harry kesti.
"Ben de ne kadar adi biriymişim de haberim yokmuş." Söylediği şeye Harry hariç herkes kahkaha atarken Liam bilmişçe konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|
Fanfic"Burada ne arıyorsun?" Gelen boğuk sese dönüp bir süre baktıktan sonra tekrar havuza bakmaya devam ettim. "Üstüne bir şey de giymemişsin. Hasta olacaksın kuzen." Gelen toprak kokusu huzur verirken Harry'nin bu huzuru bozduğunu düşünmeden edemiyoru...