Mrb arkdşlr. Yb geldi. Ithaflar cok gecikti biliyorum ama yb yetiştirmeye çalışıyorum. En kısa zamanda ithaf vermeye çalışacağım. Yorum yapmaya devam dkfndndYa multi.
Multi harika beni şey yapıyor of anladınız djjdndf
Yaaaa aaaamaaa multi <31
Multi ye bakmayın ölebilirsiniz.
Sanahtan beri multi ye bakıp ekranı öpüyorum.
Neyse...
İyi okumalar ve voteler fjjdjdj xx
-
-
-
-
-
-
-Harry'nin yanımda olduğunu umursamadan acıyla inledim. Bana dönüp alay edercesine saçma bir bakış attıktan sonra sanırım anlamıştı. Şey, bunu dudaklarını zevkle yukarı kıvırmasından anlayabiliyordum.
"Kasıkların mı ağrıyor?" Ben kaşlarımı çatarken o sadece gülüyordu.
"Gülme!" Gülmeye devam ediyordu. Elimdeki yastığı sinirle karşımdaki gülerek kanepede oturan Harry'e attım.
Yastığı yanına koyarak gözlerimin içine baktı.
"Biraz uzun sürdü başlaması." Ne dediğini anlamadığım için kaşlarımı çatarak sordum.
"Neyin başlaması?" Tekrar alayla sırıtıyordu. Ama bu sefer sırıtıyordu.
"Kasıklarındaki ağrının başlaması." Sinirlenmeye devam ederken bağırdım ve kalkmaya çalıştım. Çünkü kalkmak yerime hızla yerime oturup acıyla inleyebilmiştim.
"Burada bekle." Ayağa kalkıp odayı terk etmek üzere harekete geçti ve gitti. Hiç bir şey demedim. Sadece onu beklemeye başladım.
Çok saçma davranıyorduk. Ve bu garipti. Filmlerde iki sevgili birlikte olurdu. Sabahın güzel ışıkları ile uyanırdı. Birbirlerine saçma saçma sevgi sözcükleri söylerdi. Bir de bize bakın; İki kuzen birlikte oluyor. Hem de kız kuzen erkek kuzenine bekaretini veriyor. Karlı bir havada dışarıya çıkıp kardan adam yapıyorlar. Eve gelip oturuyorlar ve hiç bir şey olmamış gibi davranıyorlar.
Kız bunu istemiyor.
"Al bunu." Duyduğum boğuk ve İngiliz aksanlı sesle düşüncelerimden ayrıldım.
Harry bana ağrı kesici uzatıyordu.
"Almak istemiyorum." Gözlerinin içine anlamsızca bakmaya başladım. Bizi gören bir genç kesinlikle bu yaptığıma thug life diyebilirdi.
"Neden istemiyorsun?" Tek kaşını kaldırıp gözleriminiçine bakarken yerimde rahatsızca kıpırdadım.
"Bu ilk kasık ağrım. Yani, şeyden sonra." Gözlerimi kaçırdım. Biliyorum, çok saçma gelyor size. Ama bana göre ilkler saçma değil. Acı olsa bile.
"Al şunu." Sabrı taşmış olacak ki sinirli sinirli söylemişti. Dışarıya bir nefes bıraktım.
"O şeyi almayacağım." Gözleri koyulaşmıştı. Korkuyordum. Eski haline mi dönmüştü? Yoksa bu sadece küçük bir sinirlenme miydi?
"Briana ve Anne Cox gelince şüphelenirler." Kahkaha atmaya başladı. Hiç sorun değil. Onun bu ruh hallerine ve değişken kişiliğine alıştım. Hatta alıştık. Sizi seviyorum çocuklar. Beni anlıyorsunuz. Anlamayanlar da var ama onları da seviyorum. Onlar da insan. Tamam batırdım.
"Yoksa ben de sana acı çektirmek isterdim." Gözlerimi devirdim. Hiç değişmeyecekti. Bu bir hataydı. "Bana gözlerini devirme ve al şunu." Gözlerim elindeki ağrı kesiciye kaydı. Dudaklarım titriyordu. Nedeni yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|
Fanfiction"Burada ne arıyorsun?" Gelen boğuk sese dönüp bir süre baktıktan sonra tekrar havuza bakmaya devam ettim. "Üstüne bir şey de giymemişsin. Hasta olacaksın kuzen." Gelen toprak kokusu huzur verirken Harry'nin bu huzuru bozduğunu düşünmeden edemiyoru...