Kaza Günü
Amber artık çok sıkılmıştı. Çünkü anne ve babası her zamanki gibi arabada kavga ediyordu. Artık onlara 'Yeter!' Diyerek bağıracak gücü kalmamıştı.
"Yeter artık Caitlin! Bıktım senin şu baskından! Seni sevmiyorum, onu seviyorum ben!"
Bu sözler... Babasının söylediği her şey Amber'ın kalbine saplanıyordu. Hayatında hiç bir zaman ailesi ile bir yerlere gitmemişti. Ailesi onu susturmak için ona para verip duruyordu.
Babası nasıl başka bir kadını severdi?
"Öyle mi Christopher ? O zaman ya benimsin ya da hiç kimsenin. "
Annesi direksiyon ile oynamaya başladığında Amber korkmaya başlamıştı. Ölmek istemiyordu.
"Anne dur lütfen dur! Anneciğim yapma!"
Bir anda karanlık hissetti.
Sadece karanlık.
Daha sonrasında ise acı.
Ve yalnızlık...
Çok geçti.
Kaza yapmışlardı bile.
Scott ailesi kaza yapmıştı.
Amber kendini kontrol etti . Sadece yüzünde ve vücudunda yaralar vardı. Ama iyiydi. Yürüyebiliyordu. Aklına gelen ilk şey ile anne ve babasını aramaya başladı.
Uzakta duran iki bedene baktığında bu bedenlerin tanıdık olduğunu anlayarak yanlarına koştu ve diz çöktü.
Bedenlerin yanındaki sıvı dikkatini çekmişti. Kan.
"Anne baba! Uyanın! Uyanın! "
Ses çıkmıyordu.
"Ne olur beni burada tek başına bırakmayın !"
Artık konuşamıyordu. Yerini hıçkırığa bırakmıştı konuşmaları.
Zayıf bedeni birden yere çöktü ve gözleri kararmaya başladı. Son sözlerini söyledi.
"Sizden nefret ediyorum! Nefret!"
***
Yatağımı toplayarak aynanın karşısına geçtim. Yüzümü yıkamak biraz iyi gelmişti.
Gözüm boynumdaki morarıklığa kaydı. Hani şu Harry'nin meşhur koruyan izine.
Saçlarımı morarıklığı kapatmak için yandan topladım. Rimel sürüp odadan çıktım.
Harry'nin kapısı her zamanki gibi kapalıydı. Merak etmeyin bir daha içeriye girmeyeceğim. Tabi, o evdeyken bunu yapmam.
Merdivenlerden aşağıya indim. Briana ve Harry bir film izliyordu. Ben de yanlarına gidip filme baktım. Ama kalbime saplanan o hançeri tekrar hissettim.
Filmde kız kaza yapmıştı. Ve ailesi yerde kanlar içerisinde yatıyordu. Kız hıçkırarak ağlıyordu.
Kumandayı alıp televizyonu kapatmamla Briana ve Harry bana ölümcül bakışlarını attılar. Harry de kalktı ve bana o saçma bakışını attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|
Fiksi Penggemar"Burada ne arıyorsun?" Gelen boğuk sese dönüp bir süre baktıktan sonra tekrar havuza bakmaya devam ettim. "Üstüne bir şey de giymemişsin. Hasta olacaksın kuzen." Gelen toprak kokusu huzur verirken Harry'nin bu huzuru bozduğunu düşünmeden edemiyoru...