Herkesin beklediği yb geldi arkdşlr. evt. dvjkshfsjkh. çok mutluyum. Çünkü One Direction modestten ayrıldı. Bu da demek oluyor ki Larry açıklanabilir. Her şey geride kaldı directioners. Daha güçlü olacağız.
Multideki şarkı ile yb yi okuyun -,-
>Yazarın anlatımı<
Harry gözlerini yavaşça açtı. Aslında gözlerini hemen açmak istiyordu. Ama bir dram yaratmak istercesine göz kapaklarını yavaşça aralamıştı.
Doğrulunca başından gelen ağrı ile elini başına koydu. Eline gelen sıvı ile ellerine baktı. Kafası kanıyordu.
Az önce bir kaza geçirmişti. Kendini önemsemiyordu. O an aklına bir şey geldi.
Amber iyi miydi?
Yan koltuğa bakınca gözleri kapalı bir Amber gördü. Kanlar içerisinde ve gözlerini kapatmış bir Amber.
Arabadan hızla inip kapıyı kapattı. Kolunun ağrısı ile yüzünü buruşturdu. Ama şu an kendini düşünmüyordu. Harry Styles şu an kendini düşünmüyordu.
Hızlı adımlarla kapıyı açtı. Minik bedeni kucaklayıp kapıyı tekrar kapattı.
Kolu çok ağrıyordu. Daha fazla dayanamayarak bedeni yere yavaşça bıraktı. Ama önüne eğildi. Elini bedenin kalbine götürdü.
Kalbi zayıf atıyordu.
''Amber uyan. Sikeyim uyan Amber!'' Dayanamamış ve son sözünü bağırarak söylemişti.
Doğrularak elini saçına koydu ve çekiştirmeye başladı. Arabaya sert bir tekme geçirdi.
''Siktir!'' Alına ilk gelen şeyle elini cep telefonuna götürüp ambulansın numarasını tuşladı.
Biraz bekledikten sonra beklediği sesi alabilmişti.
''Acil gelmeniz gerek. Şehrin girişinden 20 kilometre ileride yaralı var.'' Kapatmadan da şunları söylemeyi unutmadı;
''Erken gelmezseniz ve bu kız ölürse; hayatınızı sikip elinize veririm.''
***
> Harry'nin Anlatımı<
Ellerimi cebime koymuş, duvara yaslanmış , yere bakıp bekliyordum. Birinin çıkıp düzgün bir haber vermesini bekliyordum.
Buraya ambulans ile gelmiştim. Beni içeriye almamışlardı. Ameliyat olurken onun yanında olmam lazımdı, ama ben o sırada sadece bana pansuman yapılmasını izledim. Neymiş efendim yaralarım iltihap kapabilirmiş.
İşin ilginç yanı, bu ameliyat ne zaman bitecek ?
Şu an tek bildiğim onun ölmesini istememem. Ona ihanet etmiştim. O bize emanetti. Ama ben emanete ihanet etmiştim. Onu koruyamamıştım. Benden bıkmıştı.
Lanet olsun, Lanet olsun o direksiyonu tutan ellerime. Direksiyonu tutan ellerimi sikeyim. Amber'ın elleri. Onları da sikeyim.
''Nasılsın Harry?'' Gelen sese yüzümü buruşturarak döndüm.
Nasılsın mı? Şu an kuzenim benim sikik beynim yüzümden ameliyat oluyordu. Belki ölebilirdi. Benim sadece yaralarım vardı. Üstelik sarılmıştı. Bunları göz önünde bulundururken nasıl o değil de ben soruluyordum?
Bu biraz saçma. İlk defa kendimi düşünmüyorum.
''İyiyim anne.'' Oldukça samimi olmaya ve gülümsemeye çalıştım. Ama olmuyordu. ''Ama o iyi değil.'' İşaret parmağım ile ameliyat odasını işaret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|
Fanfiction"Burada ne arıyorsun?" Gelen boğuk sese dönüp bir süre baktıktan sonra tekrar havuza bakmaya devam ettim. "Üstüne bir şey de giymemişsin. Hasta olacaksın kuzen." Gelen toprak kokusu huzur verirken Harry'nin bu huzuru bozduğunu düşünmeden edemiyoru...