Gözlerimi zor açtım. Bedenim sanki o rüyadan çıkmak istemiyor ve bunun için direniyor gibiydi. Gerçekten çok garip bir rüyaydı. Bir an gerçek sanmadım değil. Evet, az önce rüya gördüm. Bu normal bir şey.
Yataktan dogrulup saçımı yaptıktan sonra göz ucu ile odada Harry'i aradım. Yatakta değildi.
Karşımda Harry'i pantolonun kemerini bağlarken görmeyi planlamıyordum. Tanrım birkaç saniye önce kalsaydım onu çıplak görebilirdim. Bu biraz... ıyyk...
Hırkamı giydikten sonra Harry'nin yanından geçip gitmek için adımlar attım ama Harry'nin belimi saran elleri irkilmeme sebep oldu.
Çok geçmeden beni masaya oturttuğunda gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
"N-Ne yapıyorsun s-sen?" Kekelememek için özen göstermiştim ama başaramadım. Kendini bana bastırması ile inlememi durduramamıştım. Kahretsin.
"Ne yapıyor gibi duruyorum Amber?" Diyerek sırıtmaya başladı. Elleri ile eteğimi sıyırıp ellerini bacaklarımda gezdirmeye başladı.
Dokunuşları değdiği yerleri yakıyordu. Tenim yanıyordu. Ama bu yanlıştı. Ben zevk alamazdım. O benim kuzenimdi. Abim gibi olmalıyken şu an onunla böyle bir şeyi yapıyordum.
"Harry yapma. Bu çok yanlış. "
Ellerini bacaklarımda gezdirirken fısıldadı. "Ne yanlış? Bu mu? Yanlışsa neden beni durdurup kaçmıyorsun?"
Gözlerimi sıkıca kapattım. Bunu bilmiyordum. Nedensizce bana dokunmasından zevk alıyordum. Ama bir yanım bunun yanlış olduğunu bana hatırlatıyordu.
"Biz kuzeniz. Bu yanlış. Lütfen yapma Harry. İstemiyorum."
Gözlerini bana dikti. Elleri ile eteğimi düzeltti. Daha sonra ellerini soğuk bedenimden çekti.
Ve gitmeden fısıldadı;
"Bir gün sana dokunmam için yalvaracaksın Amber. "
***
Saatlerdir arabada Briana ve Harry'nin soluduğu havayı soluyorum ve biraz daha solursam kesin boğulacağım. Nefessizlikten.
"Yeter artık nefes alamıyorum. Şu camları bir açın."
Briana şükürler olsun ki beni anlayıp camı açtığında ona gülümsememi bahşettim.
''Amber regl misin ?''
Bana sataşan Harry'e gözlerimi devirme isteğimi bir kenara attım.
''Ne saçmalıyorsun Harry ? Değilim.''
Arabanın camından Harry'nin sırıttığını görebiliyordum. Gerçekten de çok terbiyesiz bir kuzenim var. Eskiden kısa giyinince utanan ben şimdi nedense Harry'nin bana sorduğu soruya utansam da azıcık utanıyordum ve yanaklarım kızarmıyordu.
Araba durunca geldiğimizi anladım. Sonunda.
Arabadan inip etrafımıza bakındık. Burası tam da istediğimiz gibiydi. Çimenler vardı. İnsanların bazıları burada piknik yapıyordu. Şey, biz de bu amaç için geldik.
Örtüyü alıp çimlerin üstüne, daha sonra gül desenli iç açıcı sofra bezini serdim. Piknik sepetini de koyup ayağa kalktım.
''Ben karşıdaki lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayacağım.''
Briana'yı başımla onayladıktan sonra adımlarını atmaya başladı.
Harry'e bir süre baktım. Arabanın kaputuna oturmuş sigara içiyordu. Bu sabahtan sonra ondan birazcık korkuyordum. Bu sabah olanlar ile ilgili hiç konuşmadık. Zaten ben de konuşamam. Bir bahane bulmam lazım. Düşünecek başka bir şey. Harry'nin dudakları. Dudaklarına götürdüğü sigara. Evet, sigara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|
Fanfiction"Burada ne arıyorsun?" Gelen boğuk sese dönüp bir süre baktıktan sonra tekrar havuza bakmaya devam ettim. "Üstüne bir şey de giymemişsin. Hasta olacaksın kuzen." Gelen toprak kokusu huzur verirken Harry'nin bu huzuru bozduğunu düşünmeden edemiyoru...