Sonunda kurulanmıştım. Ve kendimi kuruttuğum her dakikada Harry'e en ağır küfürleri etmiştim.
Odamın kapısının açılması ile irkildim.
"Harry ve ben bir partiye gideceğiz. Gelecek misin? Lütfen gel."
Harry'i gerçekten görmek istemiyordum.
"Neden gelmemi istiyorsun ki?" Kıkırdadı. "Eğer sen de gelebilirsen erkekleri kesebilirim. Ne olur gel."
Aslında bir parti fikri fena olmazdı. Hatta bu yaşadıklarımdan sonra kafa dağıtmak için iyi olurdu.
"Tamam. Hemen hazırlanıp geliyorum. "
Odadan çıkacağı sırada giyecek bir şeyimin olmadığı aklıma gelmişti ve Briana'yı durdurmuştum.
"Şey Briana dur. Uhm, giyecek bir şeyim yok. Alışveriş de yapmadım yani diyorum ki--" Sözümü kesti.
"Tamam tamam. Gel ve benim dolabımdan kendine bir kıyafet seç."
***
Briana'nın dizlerimin bir kaç parmak üzerimde biten bir elbiseni giymiştim. Saçımı da açıp bırakıp çok hafif bir makyaj yaptıktan sonra odadan çıktık.
Merdivenlerden aşağıya indiğimde Harry'i karşımda görmem ile gözlerimi devirdim. Sadece bir parti Amber. Diye hatırlattım kendime. Sadece bir parti.
Harry bizi beklemeden kapıya doğru hızla adımlar attı. Kapıdan çıktı. Bizde çıktığımızda o çoktan arabasına binmişti.
Gözlerimi devirerek arka koltuklardan birine oturdum. Briana'nın öne oturması bana göre daha doğruydu.
***
Geleli henüz beş dakika olsa bile gerçekten çok ama çok sıkılmıştım. Kimseyi tanımıyordum. Ayrıca Briana ve Harry de ortalıkta yoktu.
Briana'yı bulmak için etrafıma baktığımda onu arkadaşları ile bulduğum için yanına gitmekte vaz geçmiştim.
Bu sefer de Harry'i aradım. Sonuçta aramızda kan bağı var. Belki canımın sıkıntısını alır diye düşündüm ama ondan da umudumu kestim. Çünkü biri ile yiyişiyordu. Bunun sonu yatakta bitebili-- Hayır boşverin. Bilinç altınızı Harry ve gereksiz fantezileri ile kirletmek istemiyorum. Çünkü sizi seviyorum.
Masada sahibi henüz olmayan bardakta bir içecek görünce sevinmiştim. Bu meyve suyu ve enerji içeceği olabilirdi.
Bir-İki yudum aldıktan sonra bardağı hızlıca masaya bıraktım. Bu meyve suyu yada enerji içeceği değildi. Bu içkiydi. Tabi ya, partide ne olacağını sandın ki ? Aptal kız.
''Selam.'' Gelen sese döndüm. Tabi biraz zor duymuştum çünkü şarkı çalıyordu.
''Selam.'' Dedim sarışın mavi gözlü çocuğa. ''Sanırım aradığımı buldum. Değil mi ?'' Diye saçma bir şey söylemişti. Ne yapacağımı buldum. Birilerine sataşmak.
''Bilmem. Eğer aradığın Amber adında sarı saçlı bir kız ise, buldun.'' Gülümsedi. ''Adın güzelmiş. Ben de Marcus .''
''Peki, tanıştığıma memnun oldum Marc.'' İnsanların ismini kısaltmak hoşuma gidiyordu. Zaten çocuk da kısaltmama kızmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|
Fanfic"Burada ne arıyorsun?" Gelen boğuk sese dönüp bir süre baktıktan sonra tekrar havuza bakmaya devam ettim. "Üstüne bir şey de giymemişsin. Hasta olacaksın kuzen." Gelen toprak kokusu huzur verirken Harry'nin bu huzuru bozduğunu düşünmeden edemiyoru...