Without her, I 'm in this condition

3.8K 136 44
                                    

Merhaba nasılsınızz *,*

Bn çok iyiyim. Size yarışmaya katılcam demiştim. Ve herkes beni çığlıklarla alkışladı. Evett. Ve 3. oldum. jsfafjkdjfsj

yb geldi sizi unutmadım tabisi de unutmam asla sdkdkl

bu arada yenı bır kıtap çıkarmak istiyorum evet yıne sadist bi heri olcak bi kere daha böyle bişi olcak ama belki de 2. kitabı çıkarırım.

Doğru duydunus eğer bölümleri uzatırsam 2. kitap çıkarr ^^ ve çıkacak gibi bilmiyorum.

Görüşlerinizi yazın.

Bu arada bir kaç bölüm sonra herkesin beklediği şey olabilir. Öhöm ayrıntıya girmeyeyim ne demek istediğimi anladınız dbkkfgkjfh

Parti var partiye gitcm birazdan orada sarki da solicm fkgjgjfjdk

İyi okumalar XX

-

-

-

-

-

-

-

4 yıl önce, Los Angeles

Genç adam ve arkadaşı yeterince sarhoş olmuştu. Sokaklarda yürürken kahkaha atıp duruyorlardı. En sonunda kahkahalarını kesince durdular. "Burada bekle. Ben biraz daha içki alıp geliyorum." Dedi rampa saçlı olan. Kıvırcık saçlı onayladı ve beklemeye başladı. Zaten yeterince sarhoş olmuşlardı. Biraz daha olursa annesi kızabilirdi. "Annem karışamaz. Ben artık erkeğim." Diye söylendi kendi kendine. Beklerken gözü bir kadın ve bir kız çocuğuna kaydı. Biraz eğlenmek iyi olabilirdi.

"Baksanıza. Hey!" Gecenin karanlığından onlara seslendi. Anne ve kızı tedirgin olmuşlardı.

Harold onlara daha da yaklaştı ve seslendi;

"Size dedim. Duydunuz mu?" Kahkaha atmaya başladı. Sarhoş olduğu anlaşılmasa onun deli olduğu sanılırdı.

"Ne istiyorsunuz?" Sırıtmaya devam ederken kız çocuğunu ve anneyi duvara sıkıştırdı.

"Bana para verin." Sadece biraz dalga geçiyordu. Amacı onları korkutmak, şaka yapmaktı.

"Para mara yok. Defol." Harry'nin amacı başka olmaya başlamıştı. Sinirlenmeye başlamıştı. Canlarını acıtmak istiyordu.

"Para mara yok ha?" Sinirle gülerken birden ciddileşti. "O zaman size de rahat yok." Kız çocuğunun kafasını tuttuğu gibi taşa vurmaya başladı. Kız çığlık atarken annesi engellemeye çalışıyordu ama çocuk on yedi yaşındaki birisine göre fazla güçlüydü.

Anneye de aynı şeyleri yaptıktan sonra yorulduğunu hissetti. Kahkaha atarak yanlarına yaklaştı. "Şimdi nasılsınız?" Bir süre bekledi ama cevap gelmemişti. Tedirgin olmaya başladı. "Cevap versenize lan!" Hâlâ cevap yoktu.

"Ne yaptın sen?" Arkadaşı koşarak yanına gelince yerde yatan anne kıza baktı.

"Eğlendim." Harold kahkaha atarken arkadaşı cesetlerin nabzına baktı. Atmıyordu.

"Kahretsin! Ölmüşler." Kıvırcık çocuğun gülüşü soldu. Birisini öldürmüş olamazdı. Belki arkadaşı şaka yapıyordu.

Nabızlarına baktı. Arkadaşı şaka yapmıyordu. Ölmüşlerdi...

"Koş birileri geliyor." Arkadaşı onu caddelerden sürükledi. Tek duyduğu bir adamın bağırmasıydı.
#
#
#
#
>Harry'nin Anlatımı<

My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin