''Little holiday with cousin''

5.5K 191 118
                                    




Mutlideki şarkıyla okuyunuz.  İyi okumalar xx

-

-

-

-

-

-

-

-

Gözlerimi bir arabada açtım. Dur bir dakika. Neden arabada açtım ?

Etrafıma bakındım ve Harry'i arabayı sürerken gördüm.

''Harry neler oluyor? Neden bu arabadayım?''

Cevap vermesini bekledim ama duymamazlıktan geldi.

''Harry beni kaçırıyor musun?''

Beni ciddiye almıyordu. Bunu söyledikten sonraki sırıtmasından bunu anlayabilmiştim. Ama doğru olabilirdi. Belki gerçekten beni kaçırıyordu ? Olamaz mı ? Sonuçta yirmi birinci yüzyıldayız. Her an her şey olabilir.

''Evet Amber. Seni kaçırıp annemden fidye isteyeceğim.''

Ciddi olduğunu düşünmüştüm ama Harry'nin kahkahası ve alaycı konuşmasını fark ettiğimde bunu düşünmemin saçma olacağını anladım. Yine alay ediyordu.

''Harry beni nereye götürüyorsun?''

Beni nereye götürüyordu ? Sabah onun arabasında uyanmıştım. Ve şimdi arabayı sürüyordu. Üstelik beni nereye götürdüğünü söylemiyordu. Yani, endişelenmem mi lazım?

Evet, kesinlikle.

''Harry cevap ver !'' Diye bağırınca dışarıya sıkıntılı bir nefes bıraktı. ''Biraz ileride havuzlu bir evimiz var. Annem seni oraya götürmemi söyledi. ''

Anne Cox Neden böyle bir şey istesindi ki?

''Nedenini söyledi mi?'' Aynaya baktığında yeşil irisleri mavilerimle buluştu.

''Çok yorulduğunu düşünüyor. Sana göz kulak olmak için ben de seninle kalacakmışım.''  Bir soru daha sormak için dudaklarımı araladım. ''Kaç gün kalacağız?''

''Sadece iki gün.''

Gözlerimi devirdim. Bir sürü saçma soru vardı kafamda. Öncelikle neden yorulduğumu düşündüyse sadece iki gün verdi ? Neden yorulduğumu düşünüyor?

Ve en önemlisi, Neden Harry?

''Neden gözlerini devirdin ?''

Bir süre yeşil irisleriyle aynadan yüzümü inceledikten sonra kaza yapmamak için tekrar gözlerini yola çevirdi.

''Neden sen ? Neden Briana yada o değil?'' Sırıttı ve dudaklarını yaladı. Artık dudakları daha güzel bir pembe tonu almıştı. Bu pembe değişik ve harika bir pembeydi.

''Çünkü ben erkeğim, Amber.'' Gözlerimi devirdim. ''Ne alaka şimdi?''

''Briana yada Anne Cox seni koruyamaz. Başına bir şey gelsin istemiyoruz. Sonuçta bize bir emanetsin.''

Gözlerimi devirdim. Artık ben de sizin gibi gözlerimi devirdiğimi düşünmekten sıkıldım.

"Canım sıkıldı." Harry tekrar gözlerini aynadan benim gözlerime dikip yola bakmaya devam etti.

"Bana ne Amber?" Bu umursamaz halleri beni sinir etmeyi beceriyordu. "Bir şeyler yap." Dedim sadece.

"Arka koltuk fantazilerimden ister misin? Gerçekten çok eğlenceli oluyor."

My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin