"Sen iyi misin?"
Şuan kafam o kadar karışıktı ki Berk'in suratına öylece bakıyordum.
"Berk elin,"
"Alya elimi boşver, iyi misin o itler sana birşey yaptı mı?"
"Berk elinden kan damlıyor, zarar görmüş."
"Alya iyi misin?"
"Berk, elin..."
"Alya! Beni boşver! Sen iyi misin?! O piçler sana zarar verdi mi?"
O kadar çok bağırmıştı ki yerimden oynamıştım. Elleri kan içinde yüzümü avuçlarına almıştı. O buraya nasıl gelmişti?
"İyiyim, b-ben iyiyim. Bana dokunmadılar, i-izin vermedim."
Berk derin bir nefes aldı ve bana sarıldı. Kafam çenesinin tam altına geliyordu. O kadar hızlı nefes alıp veriyordu ki göğüsü hızla kalkıp iniyordu.
"Sana birşey yaptılar sandım, çok korktum Alya."
"Nasıl geldin buraya?"
"Ben gelirim, sen ne zaman istersen yanında biterim. Boşver sen bunları."
Perii... Sana bir daha asla yerimi söylemiyicem! Hemen git Berk'e haber ver zaten!
"Sen neden evde değilsin? Bu saate burda ne arıyorsun?"
Ev kelimesini duyunca kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Annem beni o adama değişmişti! Beni, kendi kızını!
"Alya, anlatmak ister misin?"
"Hayır, şimdi değil lütfen... Beni Peri'lere bırakır mısın? Kalıcak yerim yok."
"Olmaz seni bu halde yalnız bırakamam. Benimle geliceksin. Sana bir yer ayarlıyıcam ben."
"Peki..."
Berk kanlı elleriyle elimden tuttu. Beni arabaya doğru sürükledi ve kapıyı açıp oturmamı sağladı. Kapıyı kapatmadan ön torpidodan ıslak mendil çıkardı. Önce ellerini temizledi. Ardından yavaşça yüzümü silmeye başladı.
Arada bakışları dudaklarıma kayıyordu. Sol eli hafif parçalanmıştı.
"Pansuman yapmıyıcak mısın?"
"Hayır, bana birşey olmaz."
"Evet çünkü sen dokunulmazsın dimi." hafifçe güldüm. O da beni mutlu görünce gülümsedi ve sürücü koltuğuna geçti.
"Bak gördün mü hemen benimsedin beni,"
"Ne alaka?"
"Dokunulmazım ya ben hiçbir kız el süremez anlamında söyledin dimi?" küçük çaplı bir kahkaha attım o da güldü ve yola çıktık. Acaba beni nereye götürüyordu? Kendi evine yoksa? Ayy o Tuğba denen kızla aynı evde mi?
"Berk!"
"Ne oldu?! Bir sorun mu var?" sanırım biraz fazla bağırmıştım.
"Beni sizin eve götürme, ben o kızla aynı evde durmam!"
Berk hafifçe güldü.
"Ha diyorsun ki ben çok kıskanırım."
"Dalga geçme!"
"Tamam tamam, oraya götürmüyorum. Başka yere gidicez."
"Gidicez?"
"Evet bu gece seninle kalmaya karar verdim."
"Allah allah, ne zaman karar verdin acaba?"
"Hmmm, az önce."
Şu ağzını gevşek gevşek konuşmasından nefret ediyorum yaa, ona o kadar çok yakışıyor ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı ?
Jugendliteratur"Ya ne yapıyorsun? Dikkat etsene." Ben bunu diyince çocuk afallasa da laf unutmadı. "Asıl sen ne yapıyorsun?" "Böyle fotoğraf çekilmez. Ben mi öğreteyim sana?" "5 metre yayılan ben değilim kızım." ---------------------------- Ataberk ve Alya'nın...