Chapter 2

2.7K 244 207
                                    

כותרת: "האחד שבו לואי משנה את התוכנית."

סצנה 3: בתוך החדר/מעונות ייל/לילה

לואי: (שעכשיו בין 22) מסתובב עם זאין (22) ונייל (21) בחדר שהוא חולק עם נייל במעונות של ייל

זאיין: "אתה באמת חושב שהם מסוגלים לגייס יוצאים לעבודה הזאת?"

נייל: "טוב,הם מנסים להשיג כמה שינויים לפוליטיקה החיצונית.אז אני לא חושבת שהם ממש רחוקים מזה."

זאין: "זה ארץ אסייתית,נייל.הם אף פעם לא יצפו לסוג כזה של שינוי מבלי הסכמת העמים.אתה קראת את המאמר ששלחתי לך באותו יום?"

לואי: (מביט במסך הטלפון שלו,בברור לא מעוניין בשיחה) "הו,שיט!"

נייל: "מה קרה?"

לואי: "כלום,זה לא חשוב."

זאין: "לא ברצינות,אני סקרן לדעת מה הדעה שלך בעניין.אתה שקט מאז שהתחלנו."

לואי: (מזלזל) "אתה רואה את התיקייה השחורה שם?טוב,זה הנייר לגבי פוליטיקה אסייתית שהכנתי שבוע שעבר.תקרא את זה ואתה תדע מה אני חושב לגבי המידע הזה."

זאין: "מה הבעיה איתך לאחרונה?אתה היית רוח רפאים בכיתה היום."

לואי: (עומד והולך מסביב החדר) "זה שישי בערב,חברה.אנחנו יכולים לעשות משהו מהנה לשם שינוי?יש לי כמה דיסקים.אנחנו יכולים לצפות בסרט או לשחק הולה.מה שאתם רוצים."

נייל:אני גמרתי עם הולה.אני הייתי תקוע למשך שבועות."

לואי:אולי עולם או וורקפט?"

זאין: "שניכם רצינים עכשיו?יש לנו בחינות סופיות שמתחילות ביום שני."

נייל: "לא,הוא צודק.בואו ניקח את הלילה ונהנה קצת.אני ער בשביל שחמט.לא שיחקנו שחמט כבר שנים."

לואי: "שבוע זה לא שנים,הורן.אני הרסתי אותך ראשון שעבר."

זאיין: (מאשים) "אתם שיחקתם שחמט בראשון?מתי שאתם הייתם אמורים לסיים את הדו"ח פיזיקה?"

לואי: (מכסה את הפה שלו עם יש אחת) "אופס."

נייל: (דואג) "אנחנו שיחקנו רק למשך כמה שעות."

זאיין: "אתם ממשיכים לשכוח שזה ייל.אתם הייתם צריכים לבחור הרווארד אם רציתם ערבים חופשים במהלך השבוע."(עוזב לשירותים)

נייל: (מנמיך את קולו) "על מה היה ה'הו שיט' שלך?"

לואי: "אני ארבתי אחרי האינסטגרם ההאקראי של הבחור הזה ואני בטעות עשיתי לייק על התמונה שלו."

It started with a selfie (Larry stylinson)Where stories live. Discover now