כותרת: "האחד שבו הם בכביש המהיר לגיהנום."
סצנה 118 (המשך): בחוץ/הגג של הבית ספר/שקיעה
הארי ולואי עדיין מתנשקים.לואי מנסה להפריד את הנשיקה אבל הארי לא נותן לו.
לואי: (נגד הפה של הארי) "הארי."
הארי,מבלי לפתוח אץ עיניו,מתרחק אחורה מסיר רק כדי לואי יוכל לדבר.
לואי: (מתעקש) "הארי."
הארי: (ממלמל) "טלפון חדש,מי זה?"
לואי: (צוחק) "עדיין לא סיימת?"
הארי: "תקשיב,לואי." (נאנח,פותח את עיניו באיטיות) "זה יקח הרבה,הרבה זמן עד שאני בכלל יתחיל להתקרב לסיום עם זה אז כדי שתתרגל לסיטואציה הזאת.
לואי: "טוב אני לא רוצה להפריע אבל אם אתה לא רוצה לאחר לטיסה שלך אני חושב שאנחנו צריכים ללכת."
הארי: "אני כבר מעופף כאן." (מנשק את לואי שוב,מתרחק בחזרה לאחר כמה שניות."
לואי: (צוחק ומנסה להיות רציני) "אנחנו ממש צריכים ללכת."
הארי: "אני יכול לקחת את המטוס הבא,לא אכפת לי."
לואי: "הם בטח כבר מחפשים אותנו."
הארי: (מקמט את מצחו) "מי?"
לואי: "השומרים...מהבית ספר,זוכר?"
הארי: "הו,אז בגלל זה לנשק אותך מרגיש כל כך טוב,זה פשע!"
לואי: "אני פשוט לא רוצה שהם יסתבכו בצרות על זה שהכימו לנו להיכנס."
הארי: "אז בוא נלך."
לואי: "כן,בוא נעשה את זה."
לואי מנסה ללכת מהאחיזה של הארי אבל הוא לא נותן לו.
לואי: "הארי."
הארי: "רק עוד דקה אחת."
לואי: (מחייך) "בסדר." (עוטף את ידו סביב צווארו של הארי)
הארי: (לוחש) "אני באמת לא רוצה ללכת לסן פראנסיסקו." (משרבב את שפתיו) "למה אני חייב ללכת?"
לואי: "אתה חייב ללכת כי זאת הזדמנות ענקית ואתה לא יכול פשט להתעלם ממנה."
הארי: (נאנח,משרבב את שפתיו) "אני אפילו לא הולך להתקבל לאודישן."
לואי: "היי,אל תהיה כזה."
הארי: "טוב,אני מצטער." (נאנח שוב) "אבל מה אם הם צריכים מישהו ממש מכוער לחלק הזה?" (מנענע את ראשו) "אני אבזבז את הזמן שלי לכלום."
לואי: "טוב,אתה שחקן,לא?" (הארי מהנהן) "אז אתה יכול פשוט לשחק את ה ולהעמיד פנים שאתה מכוער."
הארי: "ניסתי להיות מכטער פעם." (מנענע את ראשו) "החמש דקות הכי גרועות בחיים שלי."
לואי: (צוחק) אני יכול לתת לך בזה טיפים,אלה אם...הסיבה שאתה מנסה לא ללכת היא כי אתה לחוץ לגבי זה."
YOU ARE READING
It started with a selfie (Larry stylinson)
Fanfiction״רגע.חכו.לואי טומלינסון בדיוק עשה לי לייק על הסלפי.איזה מוזר.״ הפאנפיק מתורגם לעברית. נכתב על ידי: @seblarry המדהים.