Chapter 56

1.3K 129 306
                                    

כותרת: "האחד עם הבטחת הזרת."

סצנה 89 (המשך): בפנים/עליית הגג של משפחת סטיילס/לילה

[זמן הווה].הארי (21) ולואי (22) יושבים בעליית הגג,מסתכלים כל כמה תמונות ישנות ביחד.

הארי: "התמונה היא הסיבה למה אני מאמין שאני זה שהמציא את הסלפי."

לואי: (צוחק) "הו,באמת?"

הארי: "כן,לגמרי.תסתכל על השנה,2002.המילה סלפי עדיין אפילו לא הומצאה.אני לגמרי צריך לקבל על זה קרדיט."

לואי: (צוחק) "אתה חייב לעשות משהו לגבי זה...כאילו ממש עכשיו."

הארי: "אני יודע." (צוחק) "אני עשיתי את הסלפי הזה מיד אחרי שיצאתי מהארון בפני ההורים שלי."

לואי: "אתה לקחת תמונה של הרגע הזה?"

הארי: "ברור שכן.זה היה אחד מהרגעים הכי חשובים בחיים שלי.איך אני יכול שלא?"

לואי: (בוהה בתמונה) "אתה נראה כל כך צעיר."

הארי: (גאה) "הייתי בן שמונה וחצי."

לואי: "העיניים שלך נראות ענקיות כאן.אתה בכית?"

הארי: "כן,בכיתי.זה היה מוזר לראות את אבא שלי בוכה,אתה יודע?זה גרם לי להיות קצת רגשני."

לואי: "הוא בכה?"

הארי: "הוא בכה כל כך הרבה שהוא לא יכל אפילו לדבר."

לואי: "אני מצטער."

הארי: "הו,לא,אל תיהיה!הוא בכה כי הוא היה מאושר למעשה."

לואי: (מקמט את מצחו) "באמת?"

הארי: "כן,הוא כבר ידע שאני הומו לפני שאמרתי לו,אבל אמא שלי לא היית בטוחה לגבי זה אז הם החליטו להתערב על זה ואבא שלי זכה.זה למה הוא בכה.הוא מאז לא היה צריך לעשות כלים יותר בחיים."

לואי: (צוחק) "זה נחמד." (נהיה רציני) "אני חושב שאבא שלי..." (נאנח,נהיה עצוב) "הוא בטח ימות או משהו."

הארי: "הרב אנשים חושבים ככה אבל הם הרבה פעמים טועים,אתה יודע?הורים תמיד מבינים בסופו של דבר.במיוחד עכשיו עם...כל הדברים האלה,כמו זכויות של הומואים ותאומי ריקי וחרא כזה."

לואי צוחק ממש חזק.

הארי: (צוחק גם) "הו,תראה אותך.אתה לא יודע מי זאת אופרה אבל אתה בהחלט יודע מי זה ריקי מארטין,נכון?"

לואי: (עדיין צוחק,קצת מובך) "נתפסתי."

הארי: "זה בסדר.לכולנו יש עבר של רירי מארטין.זה נורמלי."

לואי: "זה בהחלט הרגי שיותר טוב אז."

הארי: "בחזרה לאבא שלך,אני בטוח שהוא יהיה בסדר עם זה."

לואי: "אני לא חושב.אתה לא מכיר אותו כמוני."

הארי: "אז תספר לי עליו."

It started with a selfie (Larry stylinson)Where stories live. Discover now