כותרת: "האחד שבו נייל לא הולך."סצנה 42: כניסה/החדר כושר בבית של טיילור/יום
טיילור מתאמנת בהליכון בזמן ש 'work bitch' by britney spera מתנגן דרך האוזניות שלה.פליסיה (47),העוזרת בית נכנסת לחדר.
פליסיה: "טיילור?" (טיילור לא שומעת אותה אז פליסיה הולכת קרוב יותר ונוגעת בזרוע שלה,גורמת לה להפסיק) "לא התכוונתי,אני רק-"
טיילור: (צועקת) "כמה פעמים אני צריכה להגיד לך לא להפריע לי כשאני מתאמנת?"
לפליסיה: (מגמגמת) "אני ממש מצטערת,אני רק רציתי-"
טיילור: "מה לעזאזל את רוצה?"
פליסיה: (בקול ממש נמוך) "החדר שינה שלך מוכן וההורים שלך במיטבח,הם אמרו לי לקרוא לך."
טיילור: "אלוהים.את מפגרת או משהו?אני לא יכולה אפילו לשמוע אותך."
פליסיה: (מנסה לדבר חזק יותר) "אבא שלך רוצה לדבר איתך.הוא במטבח."
טיילור: "רק תגידי להם שאני יהיה שם עוד מעט."
פיליסה: "אני אגיד." (מסתובב כדי ללכת)
טיילור: "היי!את!" (מקישה באצבעותיה) "מה עשית עם הפרחים שהשארתי בסלון?"
פליסיה: "שמתי אותם באגרטל.את רוצה שאני אקח אותם לחדר שלך."
טיילור: "מה?את לא יודעת שאני שונאת פרחים?תקחי אותם למטבח."
פליסיה: "טוב...ושמתי את השוקולד במקרר."
טיילור: "תזרקי אותם לפח.אני מנסה לרדת במשקל." (פליסיה מסתובבת אבל טיילור עוצרת אותה) "הו ופליסיה,כשאני אומרת 'תזרקי אותם לפח',אני לא מתכוונת, 'תמליא את הפה שלך עם השוקולד שלי',אנחנו ברורות?"
פליסיה: (מסתכלת על הרצפה) "כן,גברת." (עוזבת את החדר)
טיילור: (נראה כאילו ראיון בא לראשו,צועקת) "פליסיה!שיניתי את דעתי.תביאי את הדברים לכאן!מהר!וגם תביאי לי את הטלפון הישן שלי,האייפון חמש."
סצנה 43: כניסה/מעונות ייל/יום
החדר של ניל ולואי בייל הוא באלגן.יש בגדים וקופסאות ריקות של פיצה זרוקים בכל מקום.נייל נוחר על הספא כשצילצול טלפון מעיר אותו."
נייל: "תגיד לאמא שלגרום לך להתקשר אליי לא ישנה כלום.אני לא הולך לקאליפורניה."
גרג: "תפסיק להיות כזה פרחח קטן ויהיר ובוא הביתה."
נייל: (מנענע את ראשו לשלילה) "אני לא בא."
YOU ARE READING
It started with a selfie (Larry stylinson)
Fanfic״רגע.חכו.לואי טומלינסון בדיוק עשה לי לייק על הסלפי.איזה מוזר.״ הפאנפיק מתורגם לעברית. נכתב על ידי: @seblarry המדהים.