Chapter 11

2K 197 350
                                    

כותרת: "האחד עם התחלת הפלאשבקים."

סצנה: בתוך החדר/חדר השינה של הטומלינסונים-מעונות ייל/יום

לואי: "הוא לא כזה גרוע,אתה מגזים,נייל."

נייל: "לא,אני לא!ואתה תמיד עושה את זה,סולח לו כל הזמן.זה מעצבן אותי."

לואי: "מה שתגיד,אפילו אם הוא כזה גרוע כמו שאתה אומר שהוא,אני לא אעשה משהו כזה לאף אחד."

נייל: "אבל הוא ראוי לזה!זה תוכנית גאונית!אתה חייב לעשות את זה."

לואי: "נייל,לא!אתה ברצינות מפחיד אותי.אני לא כזה,אתה לא כזה,זה לא משהו שאנחנו נעשה.זה יותר נשמע כמו..."

נייל: (מאשים) "מה הלכת להגיד?"

לואי: (נעלב) "כלום.רק שזה נשמע כמו משהו שאנשים מרושעים היו עושים."

נייל: "אתה הלכת להגיד המלכה הוורודה,פשוט תודה בזה.זה לגמרי משהו שהוא היה עושה."

לואי: "לא!" (נאנח) "אולי פוקילור,אבל לא הוא."

נייל: "הם כולם אותו דבר,לואי!פוקילור,המלכה הוורודה,והשלישית,מי זאת הייתה?האחת עם הגבות הענקיות."

לואי: "קארה."

נייל: "בדיוק.אלוהים,הם כולם אותו הדבר והם לא היו מהססים לעשות לנו משהו כזה עם היה להם את ההזדמנות."

לואי: "טוב,אבל אני לא הם אז אני לא מתכוונן לעשות את זה."

נייל: "בבקשה,תעשה את זה בשבילי.תתקשר לבן דוד שלי,הוא יעזור לך להשיג את התלבושת המתאימה,המסכה והכל.הוא ממש טוב בזה."

לואי: "ברצינות,נייל,תעזוב את זה.אני לא אוהב איך שאתה שאתה נשמע עכשיו."

נייל: "אבל אנחנו סוף סוף מקבלים את ההזדמנות להחזיר להם."

לואי: "אני אפילו לא רוצה ללכת יותר."

נייל: "ועכשיו אתה הולך לגרום לי להרגיש אשם בקשר לזה."

לואי: "לא,הכל טוב.אני רק צריך תנומה."

נייל: "אני מצטער עם הרסתי לך את זה אני רק מנסה להגן עלייך.אתה לא יודע מה יש לאנשים האלה בראש.מה אם הם עובדים עלייך?אני לא רוצה שתיפגע."

לואי: "אתה יכול לעזוב את זה כבר?אני הייתי שמח בקשר לזה ועכשיו אני רק רוצה ל...לא משנה,בוא נדבר אחר כך."

נייל: "לואי,אני מצטער."

לואי: "זה בסדר."

נייל: "לא,זה לא.אתה נשמע עצוב."

It started with a selfie (Larry stylinson)Where stories live. Discover now