Chapter 64

1.5K 156 394
                                    

כותרת: "האחד שכולם חיכו לנו."

סצנה 112(המשך): בפנים/בית משפחת טומלינסון."

אמה עומדת מבלי לזוז ולא אומרת דבר בזמן שקארה מחכה לה שתענה.

קארה: (חסרת סבלנות) "שאלתי אותך משהו,אמה."

אמה: (משחקת את עצמה חסרת מושג) "הו,באמת?אני לא שמעתי אותך,סליחה.את יכולה אולי לחזור על זה שוב?"

קארה: "טוב,אני אשאל." (לוקח נשימה עמוקה,מרימה את קולה,מזיזה את מסך המחשב כדי שאמה תוכל לראות את התמונה) "מה זה לעזאזל?"

אמה: "טוב,עכשיו אני זוכרת את זה.אני לא יודעת איפה המוח שלי,אני מניחה שאני עדיין קצת שיכורה מאתמול,את יודעת?" (מסתובבת) :אני כנרא צירה עוד ברוסקטה,אני מיד אחזור,חכי דקה."

קארה: "אל תנסי אפילו!את לא הולכת לשום מקום עד שאת נותנת לי תשובה."

אמה: "אוף!" (מסתובב כדי להסתכל על התמונה בחוסר רצון) "אלוהים,ילדה,את כזאת מנדנדת.לא תוהה למה את עדיין רווקה."

קארה: "את יכולה להפסיק?אני לא משחקת איתך עכשיו משחקים.אני צריכה לדעת מה זה.

אמה מעמידה פנים שהיא מרוכזת בתמונה.

קארה: (מתחילה לאבד את זה,צועקת) "מה זה?"

אמה: "אמ..." (מקמטת את מצחה) "מחשב?גא."

קארה: "ברצינות?אני מתכוונת מה הדבר הזה שעל המסך." (מרימה את קולה) "מהזה?"

אמה: "אמ...תמונה?אלוהים,אני חושבת שמישהי פה צריכה לחזור לבית ספר יסודי ונחשי מה?זאת לא אני."

קארה: "מי בתמונה?מי הבחור הזה?"

אמה: (משתעלת) "מי הבחור הזה?מי הבחור הזה?זה ג'ס." (צוחקת) "הבנת?הבנת?כמו התוכנית טלוויזיה הזאת."

קארה נותנת לה מבט רצחני

אמה: "הבחורה החדשה?"

קארה ממשיכה עם המבט הפחיד שלה.

אמה: "בסדר,בסדר,אז את לא מעריצה.את צריכה להיות.זאת סדרה מעולה." (מעמידה פנים שהיא מעוניינת) "זה על השלוש בחורים האלה,שהם שותפים לדירה ו-"

קארה: "אמה,תקשיבי לרגע,את מוכנה?לא ראית מה עשיתי לילד הכניסה מוקדם יותר?זוכרת?כל המכות ו...את יודעת על מה אני מדברת,נכון?" (מראה לאמה את האגרוף שלה) "טוב,אני מוכנה לעשות את זה שוב אז אל תכריחי אותי."

אמה: "אני לא מעריצה גדולה של עבודת ידיים למעשה,סליחה על זה אבל תודה שאאלת בכל מקרה.זה ממש נחמד מצידך."

קארה נעמדת,מוכנה להוריד את אמה."

אמה: (עוצמת את עיניה) "בבקשה אל תרביצי לי,בבקשה אל תרביצי לי...ואו,פלאשבק של התיכון."

It started with a selfie (Larry stylinson)Where stories live. Discover now