Chapter 27

1.5K 180 150
                                    

כותרת: "האחד עם שיחת הסקס."

סצנה 31: בחוץ/החצר של ספנסר/לילה

הארי עומד ליד הבר, מנסה להזמין עוד שוט אבל קארה עוצרת אותו בדיוק בזמן. שניהם כבר די שתויים.

קארה: "הו,לא,לא,לא ולא. אל תנסה אפילו."

הארי: "רק עוד אחד ואני מפסיק. אני נשבע."

קארה: "אם רק היה לי דולר על כל פעם ששמעתי אותך אומר את זה. היו לי כאילו, חמישה דולר."

הארי: "על מה את מדברת? את עדיין שותה."

קארה: "יש לי מרגריטה, זה אפילו לא קרוב לשוט שאתה רוצה אבל... אתה יכול לשתות מרגריטה אם אתה רוצה. אני לגמרי בעד לחלוק."

הארי: "איו,מרגריטה מסריחה." (לוקח את המשקה מהיד של קארה ולוקח שלוק גדול) "דוחה."

קארה: "זה שלוק ארוך למישהו שלא אוהב מרגריטה. אני הולכת להזמין עוד אחת."

הארי: (נאנח) "כן,בבקשה. אני צריך עוד אלכוהול במערכת שלי."

קארה: "הארי,אתה נהיה שלילי שוב."

הארי: "מה יש להיות חיובי בחיים שלי?"

בחורה אקראית: (הבחורה, ששיכורה גם כן, מזמינה משקה בבר, רואה את הארי ומתקרבת אליו) "היי,הארי! אתה נראה מעולה."

הארי: (מושך בכתפיו) "תודה, גם את נראית מעולה."

קארה: "הנה לך, משהו להיות חיובי לגביו."

הארי: "רק אם השם שלה היה קווין."

קארה: "תפסיק עם הבחור הזה כבר."

הארי: "את זאת שאמרת שאני לא צריך לוותר עליו בלי להילחם."

קארה: "כן, אבל אתה יכול לנסות לשכוח ממנו הלילה כדי שנוכל להנות קצת."

הארי: "כיף זה מוגזם."

קארה: "אתה מוגזם."

הארי: "אני לא מגזים,אני מעריך. את רואה? אני לבד ואני יותר מדי יפה בשביל להיות לבד."

קארה: "אוו, משחק את עצמך שחצן מעצבן לגבי המראה שלך. זה הארי שאני מכירה."

הארי: (מתרגש) "תראי!" (מצביע על בחור גבוה שעומד כמה צעדים מהם) "אם תפזלי ככה ואז תכופפי את הראש שלך לשמאל, נכון הבחור הזה נראה קצת כמו לואי?"

קארה: "הו,הנה אנחנו מתחילים שוב."

הארי: "תעשי את זה."

קארה: (עושה כפי שהארי אמר) "לא, אני לא רואה את זה. הוא די נראה כמו ברונו מארס."

הארי: "ברונו מארס? מה לעזאזל?"

קארה: "ואם אתה עושה את אותו הדבר, נכון אני נראית כמו שאקירה? תנסה את זה."

It started with a selfie (Larry stylinson)Where stories live. Discover now