כותרת: "האחד שטיילור עושה את הקטע שלה."
סצנה 20: בחוץ/החצר של ספנסר/לילה
קארה הפסיקה לספור כמה קוקטליים היא כבר לקחה,היא יושבת על כיסא ליד הבריכה כשהארי הולך במעגלים מסביבה.
קארה: (מעוצבנת) "אתה יכול בבקשה להפסיק לזוז לשניה אחת?אתה עושה אותי לחוצה."
הארי: "את צריכה להיות לחוצה.זה חשוב."
קארה: "פשוט תשב ותיקח משקה,זה יגרום לך להרגיש יותר טוב."
הארי: "את יודעת שאני משתכר בקלות.אני לא יכול לשתות לגימה אחת של אלכוהול."
קארה: "אתה צריך להשתחרר קצת."
הארי: "הוא לא יבוא,אני יודע את זה,הוא לא יבוא ואני יהיה הרוס.אני אנטוש את המסיבה,אלך הביתה לאכול גלידה ואצפה בברידג'ט ג'ונס כשאני אבכה."
קארה: "אתה כזה דרמה קווין."
הארי: (מתיישב ליד קארה,מזייף בכי) "למה זה קורה לי?"
קארה: "תפסיק להתחרפן.זה מוקדם מידי.אנחנו הלוזרים היחידים כאן וזה הכל בגלל שאתה בחרדות.אמרתי לך שאנחנו צריכים לחכות."
הארי: "איפה טיילור בכל מקרה?"
קארה: "אני בטוחה שהיא תמצא דרך להרוס לספנסר את הכניסה."
הארי: "טוב.אני יודע שאנחנו עושים הרבה כיף בלהשמיץ את טיילור לפעמים אבל אנחנו עדיין חברים שלה,אז את צריכה להרגיע את זה קצת.אני אוהב את החברות שלנו ולראות כמה את שונאת אותה,עושה לי רע."
קארה: "אני לא שונאת אותה.פשוט נמאס לי ממנה."
הארי: "תפסיקי."
קארה: "מה שתגיד,הבחור הזה שם לא מפסיק להסתכל עלייך."
הארי: "אני יודע.זה מיטשל."
קארה: (מופתעת) "מיטשל?זה מיטשל?"
הארי: "כן."
קארה: "הוא נראה...שונה."
הארי: "כן,הוא מתאמן."
קארה: "אם הוא לא היה כזה פריק,אני הייתי אומרת שהוא חמוד."
הארי: "אל תסתכלי עליו או שהוא יבוא."
קארה: "חרא,הוא בא!"
הארי: "את מסריחה."
קארה: "רק צוחקת.אתה רואה איך אתה יכול להשיג כל אחד שאתה רוצה?למה אתה כזה לחוץ מבחור אקראי שפגשת פעם אחת?"
הארי: "הוא לא אקראי,אל תקראי לו אקראי."
קארה: "סליחה שהעלבתי את החבר שלך."
YOU ARE READING
It started with a selfie (Larry stylinson)
Fanfiction״רגע.חכו.לואי טומלינסון בדיוק עשה לי לייק על הסלפי.איזה מוזר.״ הפאנפיק מתורגם לעברית. נכתב על ידי: @seblarry המדהים.