Chapter 69

1.1K 122 75
                                    

כותרת: ״האחד שבו דברים מתחילים להסתבך."

סצנה 137: הבית של משפחת טומלינסון/סלון/לילה

לואי ונייל נכנסים לבית כשנייל סוגר את הדלת מאחוריהם.לואי מניח את המזוודות של נייל בזמן שנייל נשכב על הספה ומתקפל לכדור קטן.

נייל: "לילה טוב."

לואי: "נייל בפעם האלף,אתה לא נשאר לישון כאן."

נייל: "אתה גרמת לזה,אתה תסבול."

לואי: (מתקרב אליו,מקמט את מצחו) "איך אני גרמתי לזה?"

נייל: "טוב,היא אמא שלך...."

לואי: "נייל,אמא שלך הייתה מגלה שאתה נמצא פה בכל מקרה.עכשיו לך לבית שלך ותעשה את עצמך נהנה מהמסיבה שהיא הכינה לך."

נייל: (קופץ ממקומו,מצביע על לואי) "חתיכת ראש זין." (מחקה את לואי) "היא לא תספיק להכין מסיבת הפתעה ב15 דקות."

לואי: "שנינו יודעים שזה לא נכון." (מפהק) "עכשיו צא לי מהבית ותן לי ללכת לישון."

נייל: (מפהק בכאילו,עוצם עיניים) "א...אני כל כך." (מפהק) "עייף...אני...לא חושב." (מפהק שוב) "שאני אצליח להגיע הביתה...ככה." (עושה את עצמו נרדם)

לואי: "זה לא יעב-" (נקטע על ידי ג'ואנה שיורדת במדרגות)

ג'ואנה: "לואי,חמוד.זה אתה?"

לואי: (מרים את מבטו) "כן." (מסתכל על נייל שנאנח,מחייך) "אני נמצא כאן עם נייל."

נייל: (ממלמל) "אני שונא אותך."

ג'ואנה: (פתאום הולכת יותר מהר) "נייל,חמוד.אני לא מאמינה שאתה כבר כאן,חשבתי שאתה צריך לנחות רק עוד כמה שעות."

נייל: (מזייף חיוך,אך מאושר מנכוחותה של ג'ואנה) "לא,נחתתי לא מזמן."

ג'ואנה: (מושיטה ידיים לחבק אותו) "איפה החיבוק מהבן האהוב עלי?"

לואי: (נעלב) "מה?אמא,אני הבן האהוב עלייך!"

נייל: (מחבק את ג'ואנה,מחייך) "הוא רק מקנא,אל תשימי לב אליו."

לואי: "הוא אפילו לא הבן שלך!"

ג'ואנה: "לואי,זה לא יפה להתנהג לאח שלך ככה."

לואי: "מה-אבל-הוא לא-אני..." (נאנח) "לא אכפת לי,אני לא אפול למשחק הקטן שלכם."

נייל: "איזה משחק,לואי?אני רק מראה את האהבה שלי לאמא שלנו."

לואי: "אני יודע שאתם רק מנסים לשגע אותי,תמשיכו,לא אכפת לי."

ג'ואנה: (יותר רצינית) "אז איך היה לך בטיסה,טוב?"

נייל: "אם את לא מחשיבה את כל המוחות החלולים שלא הפסיקו להציק לי בזמן הטיסה,היה מעולה."

It started with a selfie (Larry stylinson)Where stories live. Discover now