Chapter 4

2.2K 198 73
                                    

כותרת: "האחד עם יריית הג'אגר."

סצנה 5: בתוך החדר/מעונות ייל/לילה

לואי נכנס לחדר עם פופקורן למיקרוגל ביד שלו.הוא נראה ממש מתרגש לגבי התיכנון של ערב סרט אבל נייל כבר נרדם ונוחר על הספה.

לואי: "אז הייתי צריך לרדת לקומה השלישית כדי לקבל את השקית האחרונה.אנחנו על גלגל מזל,חבר!" (מבין שנייל כבר נרדם) "נו בחייך!אני הלכתי למשך חמש דקות,נייל.איך זה אפשרי?" (מתקרב ובאיטיות מנענע אותו) "נייל,נייל,נייל." (נייל לא נראה כאילו אכפת לו) "אתה מחרבן עלי?קום לעזאזל כבר,נייל!" (מתחיל לנער אותו בגסות)

נייל: (גונח) "תן לי לישון!"

לואי: "מוקדם מידי!אתה נמנמת!קום!"

נייל: אני עייף!"

לואי: "אני לא מאמין עלייך." (לואי נראה ממש מתוסכל,הוא מפיל את עצמו כדי לשכב על המיטה ומסתכל מסביב למשך כמה זמן,הוא פתאום יושב על המיטה,נראה כאילו בא לו רעיון,הוא בודק את השעה בשעון,לוקח נשימה עמוקה וקם) "לעזאזל עם זה!" (הוא הולך לשירותים כדי לבדוק את עצמו במראה,אחר כך חוזר לחדר ולוקח את המפתחות וחבילה של סיגריות) "נייל?" (הוא מתקרב כדי לבדוק את החבר הרדום שלו) "המכתב שלך מאוניברסיטת קיימברידג בא." (נייל לא מתעורר) "בכל מקרה!" (הוא מכבה את האורות ועוזב את החדר)

סצנה 6: בחוץ/מחוץ למעונות של ייל/לילה

לואי בודק אם אף אחד לא מסביב ומדליק סיגרייה.הוא הולך בזהירות כי הוא לא רוצה להיתפס.הוא קולט אחד מחברי הכיתה שלו ומנסה להסתתר אבל זה מאוחר מידי.

חברו לכיתה: "טומלינסון!" (לואי מעמיד פנים שהוא לא שומע) "היי!טומלינסון!"

לואי: (מוותר ומסתובב,מוטרד) "היי."

חברו לכיתה: "מה קורה?מה אתה עושה פה?"

לואי: "לא הרבה,אני רק רוצה לעשן.מה לגביך?"

חברו לכיתה: "הלכתי לארוחת ערב."

לואי: (חושד) "די מאוחר בשביל ארוחת ערב,לא?"

חברו לכיתה: "די רחוק מידי בשביל רק עישון,לא?" (שניהם נשארים שקטים,מנסים לנתח את ההתנהגות אחד של השני) "אני לא אספר אם אתה לא תספר,דיל?"

לואי: (יותר רגוע) "דיל." (מסתובב כדי ללכת הכי מהר שהוא יכול)

חברו לכיתה: "היי!"

לואי: (מעוצבן) "מה קרה?"

חברו לכיתה: "אני יכול לקבל סיגרייה אחת?"

It started with a selfie (Larry stylinson)Where stories live. Discover now