כותרת: "האחד עם הג'קט הסגול."
סצנה 84 (המשך): בפנים/המטבח של משפחת סטיילס
ברגע שדסמונד מסיים את המשפט שלו,לואי יורק את המים מהפה שלו.
אן: (מנענעת את ראשה לבעלה) "הו,דס.זה לא נחמד.תראה את התגובות שלהם.בנים מסכנים."
הארי: (משועשע,מסמיק,מסמן ללואי) "אני כל כך,כל כך,מצטער."
אן: "ואנחנו אפילו לא יודעים בטוח אם הארי הוא טופ או בוטום."
לואי מתחיל להשתעל.הפה שלי הארי נופל בהלם.
הארי: (מתחרפן שוב,צועק) "אמא?את יכולה להפסיק?ברצינות!"
דסמונד: "נראה כמו טופ,מתנהג כמו בוטום.כבר שוחחנו על זה!"
אן: "זאת תאוריה מפגרת."
הארי: (לוקח את שתי ידיו על ראשו) "אלוהים אדירים,שניכם!" (מנופף עם ידיו מולם) "אני רציני עכשיו.תפסיקו!" (מסתובב ללואי) "אני ממש,ממש מצטער."
לואי: (מנסה להחזיק את הצחוק שלו) "זה בסדר.זה לא משנה."
הארי: "זה לא בסדר." (מסתובב להורים שלו) "לא מגניב בכלל." (מסתובב לללואי שוב) "אני אפילו לא יודע מה להגיד.אני מצטער."
אן: (להארי) "מותק,הוא יודע שאנחנו רק צוחקים." (ללואי) "היי,חמוד.אני אן."
לואי: (ביישן,מחייך) "היי,גברת.אני...קווין." (מושיט את ידו כדי ללחוץ את ידה."
אן: (מקרבת אותו) "אני אתן לך חיבוק כדי להעיף את המבוכה." (מנשק את מצחו של לואי) "ובבקשה אל תקרא לי גברת,זה גורם לי זקנה.אני אן בשבילך,בסדר?תן לי רק להגיד כמה זה נחמד סוף סוף לראות אותך.אני שמעתי הרבה דברים עלייך לאחרונה."
הארי: "אמא?" (מסמן עם הפה) "תפסיקי."
דסמונד: "היי,בחור קטן.אני דסמונד." (לוחץ את ידו של לואי) "ואוו!זה לחצית יד חזקה,ילד." (לוחש לאישתו) "התאוריה שלי כמעט מושלמת."
לואי: (מגמגם,מרגיש מאוים מדסמונד) "הי,אדוני.זה ממש נחמד לפגוש אותך."
אן: (ללואי) "אתה חמוד." (להארי) "ואתה.אני משמ מצטער על מיקודם.זה לא יקרה שוב."
הארי: "שום דבר שתגידו לא ישנה את מה שעשיתם." (מנענע את ראשו) "תתביישו לכם." (ללואי) "בוא נלך מפה."
לואי: (הולך מאוחרי הארי) "אני ממש מצטער על הבאלגן שעשיתי." (מצביע על המים שנמצאים על כל השולחן) "אני יכול לעזור לנקות את זה."
אן: "אין צורך.מותק.זה רק מים."
דסמונד: "והרבה מהדי אן איי של הארי אני מתערב." (משתעל)
הארי נותן לאביו מבט רצחי.
דסמונד: "בסדר,בסדר,אני חוזר בעצמי."
YOU ARE READING
It started with a selfie (Larry stylinson)
Fanfic״רגע.חכו.לואי טומלינסון בדיוק עשה לי לייק על הסלפי.איזה מוזר.״ הפאנפיק מתורגם לעברית. נכתב על ידי: @seblarry המדהים.