Chapter One - "Welcome to my world"

668 46 5
                                    

Przekraczam próg domu z rękami pełnymi zakupów. Nie zdążyłam jeszcze zdjąć butów, a na mojej szyi wisi już mały Harry, a duży Luke całuje mnie w policzek. Taki tam codzienny rytuał.
-Mama, -Zaczyna lekko zakłopotany syn - a kiedy będzie sobota?
-Jutro, kochanie. - Odpowiadam rozbawiona - A co będzie w sobotę?
-Bo tata powiedział, że jedziemy do dziadka na dwa dni!
Nie ma jak, mój kochany mężulek znów coś wymyślił. Z rozbawienia wyrwały mnie silne mdłości.

-Luke-

Mary pobiegła do łazienki, a ja za nią. Kiedy otworzyłem drzwi moja żona klęczała nachylona nad muszlą klozetową i wymiotowała. Chwyciłem jej włosy i lekko masowałem jej plecy. Zaniepokoiło mnie, że tak często skarżyła się na ból brzucha i wymioty.
Po chwili w łazience zleciała się młodsza część naszego domu.

---

I znów wymiotowałam, najpierw myślałam, że to skótki uboczne mojej choroby. - anoreksji - Dopiero Toffie otworzyła mi oczy.
-Mamo, no powiedz im. -Szeptała córka.
-Co ma nam powiedzieć? -Luke, Luke, Luke. Jak zawsze ciekawski.
Nadal nie byłam pewna czy to czas, żeby wtalemniczyć rodzinkę, ale to już 6 tydzień.
-Jestem w ciąży! -Powiedziałam wymachując rękoma - Toffs o tym wiedziała, bo wszedła do łazienki kiedy robiłam test.
Tatusiek bardzo się podekscytował, nie obyło się bez uścisków i gratulacji.

Leżymy razem z Luke w łóżku i oglądamy komedię romentyczną.
-Jutro musimy wstać wcześniej. -Zaczyna blondyn - Obiecałem Harry'emu, że pojadą do taty.
-Jak nazwiemy dziecko? - Przerywam mu - Może teraz jakieś polskie imię?
Po chwili milczenia i zastanawiania się Luke nachylił się nad moim brzuchem i zaczął do niego mówić ; Cześć, tu twój tata. Twoja mama jest kompletnym bezguściem i chce polskiego imienia!
- Nie buntuj Kacpra przeciwko mnie! -Wymachiwałam rękami w wszyskie strony udając oburzenie. - Może Zosia chce polskie imię?!

---
Yay! To już pierwszy rozdział!
Awww x1 ; Pierwszy rozdział!
Awww x2 ; Marika w ciąży

Tego to się nikto nie spodziewał -nawet ja-. :D

Następny rozdział za 5 gwiazdek i 2 komentarze ♡

Najlepszy komentarz = Dedyk

Ps. To WY musicie wykazać się kreatywnością i wymyślcie imię dla chłopca i dziewczynki!!

Ćma wśród MotyliOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz