6 - " Dance witch Love"

409 39 2
                                    

Ważna notka pod rozdziałem!

Zegar wskazuje na 14, a Toffie biega po całym domu w obawie, że się spóźni, zbłaźni, albo nie zrobi dobrego wrażenia na chłopaku, z kąd ja to znam. Mimowolnie kąciki moich ust wędrują w stronę sufitu.
- Mamo, gdzie jest mój szal?
- Mamo, gdzie zostawiłam mój telefon?
- Mamo! Mamo, mamo?
Tak calusieńki dzień, aż w końcu po domu rozległ się donośny głos dzwonka do drzwi, przy których w mgnieniu oka pojawił się Harry z donośnym - Ja otworze! Ja otworze!
Chłopiec powitał kolegę córki, zachowójąc się jak typowy ojciec.
- Tosia do mnie! - Krzyczał po polsku, akcent ma typowo po tacie.
- Biegnę tato. - Usłyszałam z piętra, nie minęło kilka sekund, a córka była już przy wejściu. - To my już idziemy. - Dziewczyna pomachała mi, ale brat skutecznie ją powstrzymał.
- Chwileczkę. - Powiedział podchodziąc do chłopaka. - Widzę was w domu przed 9, ani minuty dłużej.
- Tak jest tatusiu! - Dziewczyna zamyka drzwi i wychodzi z chłopakiem.

*Toffie's P.O.V.*

Właśnie wychodzimy z bram mojego domu, jest blisko do kina, zaledwie 10 minut spacerem. Idziemy trzymając się za ręce, to istna scena z książki "Cześć, kocham Cię" jakie poleciła mi kiedyś kolerzanka.

Kiedy jesteśmy już w kinie seans się zaczyna, to jeden z moich ulubieńszych filmów nazywa się "Dance of Love"*, świetna komedia romantyczna o dwójce ludzi, których łączy taniec i miłość.

Film upływa a ja scieram łzy z policzków, kiedy głóna bohaterka umiera. Spoglądam kątem oka na chłopaka a on "ziewa" całkiem przypadkowo jego ręka ląduje na moim ramieniu. (Niestety na piśmie nie da się wyrazić sarkazmu.)

***
Jacy oni słodcyy :*:*:*:*:**: <3<3<3

Uznałam, że moje profilowe jest odstraszające. Więc skoro już zmieniam to reprezentujące mnie zdjęcie, to mam pytanie! Kto jest za MOJĄ buźką na profilowym??

Ćma wśród MotyliOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz