Κεφάλαιο 17

3K 175 18
                                    

Ανοιγω τα ματια μου και βρισκομαι ξαπλωμενη σε κρεβατι νοσοκομειου. Ποναει το κεφαλι μου γαμωτο! Ειμαι μόνη μου , πού ειναι ολοι; Ξαφινικα ομως ανοιγει η πορτα και μπαινει μεσα ο Χάρης.

"Ωπ συγνωμη που μπηκα ετσι αλλα νομιζα πως κοιμοσουν ακομα."

"Σιγα μωρε Χάρη! Τι εγινε ; γιατι βρισκομαι εδω ;"

"Θα τα πουμε ολα σιγα σιγα , κοιτα τωρα να ηρεμησεις και να ξεκουραστεις."

"Καλα ειμαι παρα μονο που ποναει το κεφαλι μου και δεν ξερω γιατι. Το τελευταιο που θυμαμαι ειναι οτι ημουν στην αγκαλια σου."

"Ναι... μετα ηρθε ο Άλκης απο το πουθενα. Σε τραβηξε απο την αγκαλια μου και επεσες κατω. Χτυπησες το κεφαλι σου σε μια μικρη πετρα και ανοιξε. Σου εκαναν τρια ραμματα." Δεν το πιστευω , αυτος ο ανθρωπος μου κανει τοσο κακο!  Χτυπησε η πορτα και μπηκε αυτος. Ουτε που γυρισα να τον κοιταξω.

"Ωραιοζήλη..."

"Φυγε! Μου εχεις πει και μου εχεις κανει τοσα πολλα τις τελευταιες μερες που δεν θελω ουτε να σε βλεπω."

"Ωραιοζήλη... κοιτα με σε παρακαλω."

"Να πας να σε κοιταξει αυτη η τσουλαρα που σου την πεφτει οπου βρει και ξεχναει οτι εδω ειναι νοσοκομειο ή μαλλον καλυτερα να πας σε κανεναν γιατρο γιατι εισαι τοσο ανισσοροπος που με τρομαζεις. Φυγε τωρα."

"Μ'αυτη δεν τρεχει τιποτα."

"Ναι..." συνεχισα χωρις να τον κοιταω. Φαινοταν μετανιωμενος αλλα και παλι δυσκολευομαι να τον πιστεψω.

"Ναι Άλκη αυτο το εχουμε καταλαβει ολοι μας. Φιλας , πηδας και μετα δεν τρεχει τιποτα λες και οι ανθρωποι δεν εχουν αισθηματα."

"Δεν ειναι ετσι."

"Και δεν με ενδιαφερει να μαθω πως ειναι , εγω τη συμπεριφορα σου κρινω και οχι τις πραξεις σου γιατι κι αυτες σε ξεγελανε. Με κουραζεις φυγε σε παρακαλω."

"Άλκη αφησε την καλυτερα να ηρεμησει και θα τα πειτε καποια αλλη στιγμη."

"Δεν ξερω τι σκατα παιζει μεταξυ σας αλλα θα το μαθω. Τα'χετε;" Μας ρωτησε και η αγωνια ηταν ζωγραφισμενη στο προσωπο του.

"Δεν σε αφορα! Πηγαινε στην κοπελιτσα σου , θα σε ψαχνει και δεν κανει."

"Χάρη εμεις θα τα πουμε μετα!" Του ειπε με σχεδον απειλιτικο τονο και εφυγε κλεινοντας την πορτα πισω του.

"Συγνωμη αλλα με εκνευριζει η συμπεριφορα του. Παντα ετσι ανισσοροπος ηταν;"

"Τι να σου πω μικρη , μαλλον εσυ του βγαζεις τετοια επιθετικοτητα."

SEXεμπερδέματαWhere stories live. Discover now