Κεφάλαιο 25

1.9K 145 16
                                    

Πηρα ενα ταξι και πηγα στο σπιτι του Χάρη. Μου ανοιξε με ενα γλυκο χαμογελο.

"Καλως τη μικρη."

"Γεια σου Χαρη, τι κανεις;"

"Εγω καλα ειμαι , εσενα παλι σε βλεπω λιγο χλωμη."

"Ναι , η αληθεια ειναι πως ανακατευομαι τωρα τελευταια , κανω και εμετο."

"Ωραιοζηλη...μηπως..;"

"Με ποιον ρε Χάρη ; με τον κρινο; Το ιδιο μου ειπε και ο Άλκης. Αλλα αυτος το πηγε πιο μακρια , οτι το παιδι ειναι δικο σου." Αρχισε να γελαει νομιζοντας πως ειναι κατι αστειο.

"Σοβαρα; Ενταξει δεν τον αδικω , η ιστορια σας ειναι καπως μπερδεμενη και αυτος σε εχει για ολα ικανη. Αλλα δικο μου;" Συνεχισε να γελαει...

"Νομιζεις πως ειναι αστειο; Τα εχει παρει και στην ταξη μου κανει καψονια. Ασε που οποτε εχω μαθημα μαζι του , μού ερχεται ταση για εμετο."

"Βρε κοριτσι μου , μηπως να πηγαινες να σε δει κανενας γιατρος ; Δεν παιζουμε με αυτα τα πραγματα."

"Θα μου περασουν ολα οταν ηρεμησει."

"Καλως.."

Συζητησαμε για διαφορα θεματα με τον Χάρη. Αλλα δυστυχως ειχε περασει η ωρα και επρεπε να φυγω.

"Χαρη... περασε η ωρα και πρεπει να φυγω."

"Οκ. Θα σε παω εγω ειναι αργα και τετοια ωρα στους δρομους δεν σ αφηνω."

"Πας καλα; Θες να μας δει ο Άλκης και αρχισει να μου τη λεει περισσοτερο;"

"Και τι θα γινει απο εδω και περα ρε Ωραιοζηλη; Θα του κρυβεσαι;"

"Προς το παρον. Μεχρι να ηρεμησει."

"Λοιπον θα σε παω εγω αλλα θα σ αφησω λιγο πιο κατω απο το σπιτι σου ωστε να μη δει οτι ημασταν μαζι."

"Ενταξει."

Με αφησε λιγο πιο κατω απο το σπιτι μου αλλα...

"Οχι ρε γαμωτο! Ο Άλκης!" Ειπα καθως βγαιναμε απο το αυτοκινητο.

"Βλεπω το πατε σοβαρα. Χαιρομαι αλλα Ωραιοζηλη καλυτερα να στρωθεις να διαβασεις γιατι δεν σε βλεπω καλα." Μου ειπε ο Άλκης με την κλασσικη ειρωνεια του.

"Ωραιοζηλη πηγαινε μεσα. Θα του εξηγησω εγω."

"Οχι! Δεν θα του εξηγησεις τιποτα. Καθηγητης μου ειναι δεν υπαρχει λογος να ξερει τι γινεται στην προσωπικη μου ζωη."

"Πολυ καλα τα λεει. Δεν με ενδιαφερει τι κανει. Αλλα σαν καθηγητης της εχω χρεος να την προστατεψω. Ωραιοζηλη θα σε συνοδεχω εχω σπιτι σου."

SEXεμπερδέματαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant