Γυρναει και με κοιταει με μισος. Αμοιβαια τα αισθηματα γλυκια μου.
"Εμ... Άλκη μου , ποια ειναι η κοπελιτσα;" Άλκη μου; Απο που κι ως που Άλκης ΤΗΣ; ο Άλκης την αφησε και γυρισε και με κοιταξε.
"Εύα , να σου συστησω την κοπέλα μου. Ωραιοζήλη η Εύα ειναι φιλη μου και αδερφή του Πέτρου." Άρχισε να γελαει. Που ακριβως ειναι το αστειο;
"Ωραιοζηλη; παραξενο ονομα , τελος παντων εγω ειμαι της αποψης οτι το ονομα πρεπει να προσδιοριζει λιγο την εξωτερικη εμφανιση και το χαρακτηρα μας. Μαλλον στην περιπτωση σου δεν ισχυει." Μιλουσε και εκατσε στον καναπε σαν στο σπιτι της. Πλησιασα και εγω και με σταυρομενα τα χερια τη ρωτησα:
"Και το δικο σου , πως ακριβως το προσδιοριζει; Ως προς το χαρακτηρα κατι καταλαβα αλλα απο εμφανιση μου διαφευγει." Φωτιες πετουσαν τα ματια της.
"Μαγνητιζω τους αντρες κουκλα μου , δεν το βλεπεις;" Θα τη σκοτωσω.
"Άλκη πως γνωριστηκατε με την κοπελα;" ο Άλκης με πλησιασε και με τραβηξε απο το χερι και καθησαμε αγκαλια στον καναπε.
"Ειναι μαθητρια μου στο σχολειο αλλα εμεις γνωριστηκαμε στη Φολεγανδρο." Της απαντησε και με φιλησε στο πετωπο.
"Ε να φανταστω Ωραιοζηλη πως δεν εισαι καλη στα Μαθηματικα!"
"Σε πληροφορω Εύα πως εχω 20 στα Μαθηματικα αλλα γιατι το ειπες αυτο;"
"Γιατι σας ξερω εσας των νοτιων Προαστιων προκειμενου να παρετε εναν βαθμο , μεχρι και με σκυλο πατε. Ενω εμεις στα Ιδιωτικα..."
"Τους κερδιζετε απο τα λεφτα του μπαμπακα σας , σωστα;" Εκανε εναν μορφασμο απαξιωσης και κοιταξε τον Άλκη.
"Και στο ειπαμε ολοι βρε Άλκη μου , δουλευεις που δουλευεις ως καθηγητης , τουλαχιστον πηγαινε σε ενα κανονικο Ιδιωτικο σχολειο που ειναι και καποιας κλασης και οχι σαν αυτο που διδασκεις τωρα! Ο πατερας σου παει να σκασει , αντι να δουλεψεις στις εταιρειες του , διδασκεις ανοητα παιδακια." Θεε μου δωσε μου δυναμη να μην κανω φονο!
"Ξερεις , Εύα μου , η δουλεια μου ειναι λειτουργημα και δεν την αλλαζω."
"Μαλιστα δεν επιμενω. Ποσο καιρο τα εχετε;"
"Περιπου δυο βδομαδες. Λιγος καιρος αλλα σε γενικες γραμμες ειμαστε καλα." Της απαντησα.
"Καλα κουκλιτσα μου δεν εχει σημασια ποσο καλα ειστε , καποια στιγμη θα χωρισετε θελετε δεν θελετε!" Γουρλωσα τα ματια και κοιταξα τον Άλκη που τοση ωρα που με προσβαλει αυτη δεν της ειπε τιποτα.
ESTÁS LEYENDO
SEXεμπερδέματα
RomanceΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;