Κεφάλαιο 39

1.4K 113 13
                                    

Οι μέρες περνούσαν αλλά η Ωραιοζήλη άφαντη. Σε όλο το χωριό υπήρχαν αφίσες με τη φωτογραφία της και τα στοιχεία της επάνω. Τι πόνος για αυτό το χωριό να ζει κάτι τέτοιο για δεύτερη φορά. Όλοι συζητούν ψιθυριστα ότι πλέον είναι νεκρή. Οι Αρχές ερευνούν αν η εξαφάνιση της Ωραιοζήλης σχετίζεται με εκείνη της Πατρίτσιας και δυστυχώς έχουν βρει αρκετά κοινά στοιχεία. Πλησίαζαν οι μέρες για το Πάσχα αλλά ποιος μπορεί να κάνει Ανάσταση όταν ένα κορίτσι μπορεί να είναι νεκρό;

Η οικογένεια της έχει διαλυθεί , ανοίγουν την τηλεόραση και πάντα πρώτη είδηση είναι η εξαφάνιση της κόρης τους. Ο Άλκης δεν το αντέχει αυτό και έχει ασκήσει μεγάλες πιέσεις στην Αστυνομία προκειμένου να βρεθεί η γυναίκα του. Ήταν ο μόνος που δεν έχανε την πίστη του, μόλις βρεθεί θα την παντρευτεί. Τώρα καταλαβαίνει πόσο σημαντικό είναι το κοριτσάκι του.

Η Άννα για τα ματια του κόσμου το παίζει ψύχραιμη αλλά μέσα της τρέμει. Σε τρεις εβδομάδες είναι το μνημόσυνο της Πατρίτσιας και φοβάται μήπως είναι και η κηδεία της Ωραιοζήλης. Κάποιες φορές έλεγε ότι της αξίζει κάτι τέτοιο , όπως και στην Πατρίτσια άξιζε δηλαδή. Η Άννα πίστευε πως αν δεν υπήρχε η Πατρίτσια μια χαρά θα ήταν με την Ωραιοζήλη. Ποσο λάθος είχε κάνει τελικά !

Η εκκλησία κάθε μέρα ήταν γεμάτη κόσμο , προσεύχονταν όλοι για το μικρό κορίτσι. Ήταν και ο Άλκης εκεί και παρατήρησε ότι ένα παιδί τον κοιτούσε επίμονα , μετά τη λειτουργία θα τον συναντούσε ή μάλλον θα τον ακολουθούσε μήπως είχε κάνει τίποτα κακό στην Ωραιοζήλη.

Μόλις βγήκε έξω ο Άλκης άκουσε ένα σφύριγμα , γύρισε και είδε εκείνο το παιδί. Τον ακολούθησε πίσω από την εκκλησία.

"Αν θες να μάθεις τη συνέβη στην κοπέλα που ψάχνεις δωσε μου το ημερολόγιο χωρίς να το διαβάσεις. Θα σε πάρω τηλέφωνο αύριο για να συναντηθούμε."

"Τι το θέλεις το ημερολόγιο της εσύ ; Λεγε πριν χάσω την υπομονή μου."

"Δεν θα τη χάσεις γιατί θες να μάθεις τι της συνέβη."

"Και πού ξερεις εσύ ότι δεν θα το διαβάσω ;"

"Θα το καταλάβω φίλε.Αν το διαβάσεις τελείωσες. Τα λέμε αύριο." Του είπε και εφυγε πίσω από κάτι δέντρα. Ο Άλκης σκέφτεται όμως που θα το βρει , η Μαρκέλα του είπε πως εξαφανίστηκε ξαφνικά και ο καθένας θα μπορούσε το είχε πάρει αλλά μέχρι αύριο είναι λίγος ο χρονος για να το βρει. Θα ψάξει μαζί με τη Μαρκέλα και την Άννα σίγουρα θα τον βοηθήσουν. Ποσο λάθος έκανε ! Αμέσως μετά πήγε στο σπίτι της Ωραιοζήλης και ανεβηκε στο δωματιο της. Φύλλο και φτερό το εκανε αλλά δεν βρήκε τίποτα. Του ήρθαν όμως κάποιες αναμνήσεις και βουρκωσε. Βρήκε κάποιες φωτογραφίες που είχαν βγει μαζί και ήταν πολύ ευτυχισμένοι. Και εκείνη τον αγαπούσε ακόμα κι ας του έλεγε πως τον ξεπέρασε. Ξαφνικα ο Άλκης θέλει ακόμα πιο πολύ να την βρει. Έψαξε και στην ντουλάπα και βρήκε ένα κλειδωμένο συρτάρι. Έψαξε για το κλειδί αλλά δεν το βρήκε , θα το παραβίαζε αλλά έπρεπε να συμφωνεί και η Μαρκέλα. Ήρθε πάνω στην ώρα και τον κοίταξε με ανοιχτό το στόμα.

SEXεμπερδέματαTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang