Κεφάλαιο 14

4.1K 155 6
                                    

Χαρηκα πολυ που ειδα τον Άλκη ετσι. Δεν θελω να παιζει μαζι μου. Οταν εφτασα στο ξενοδοχειο βρηκα τον Πετρο και την Άννα σ ακαταλληλη σκηνη. Στην αρχη σκεφτηκα να βγω και να ξανα μπω χτυποντας την πορτα αλλα μετα ηθελα να δω πως πηδαει ο Πετρος. Μπα , αποκλειεται να την πηδηξει την Αννα ετσι στην πρωτη βδομαδα. Ειναι πολυ ρομαντικη δεν θα του δινοταν ετσι. Τελικα ομως αποφασισα οτι θα κανω μια βολτα και μετα θα επαιρνα την Αννα τηλεφωνο για να δω αν ειναι ολα οκ. Κατεβαινοντας κατω ομως ειδα τον Άλκη.

"Τι κανεις εσυ εδω;"

"Ηρθα για να μιλησουμε."

"Ναι, μεχρι να σου κανω καμια ερωτηση που δεν σου αρεσει και να μου πεις οτι εχεις μια δουλεια που ξεχασες. Σωστα ;"

"Ωραιοζηλη δεν ειναι ετσι απλα δεν σε ξερω και απο χτες για να σου μιλησω για τη ζωη μου. Ουτος η αλλος εσυ σε μια βδομαδα φευγεις και μετα θα χαθουμε ή κανω λαθος;"

"Απο καπου ομως πρεπει να ξεκινησουμε δεν νομιζεις; Και απο την αλλη δεν ειχαμε κατι για να το χασουμε κιολας"
Δεν προλαβαινει να πει κατι γιατι εκεινη την ωρα χτυπησε το κινητο μου. Ομως την ωρα που το εψαχνα στην τσαντα μου ειδα τον Πετρο τοσο νευριασμενο που ουτε στον Άλκη δεν εδωσε σημασια και τοτε καταλαβα τι συμβαινει. Το σηκωσα και ακουσα την Άννα φοβερα αναστατωνενη.

"Που εισαι;"

"Απο κατω , ανεβαινω"και της το κλεινω. "Σκουρα τα πραγματα " λεω στον Άλκη ο οποιος με κοιταει αποχαυνομενος με τη συμπεριφορα του φιλου του. Ανεβαινω γρηγορα τις σκαλες και ανοιγω την πορτα. Εκεινη τρεχει στην αγκαλια μου κλαιγοντας.

"Τι εγινε ψυχη μου , γιατι κλαις;"

"Εγω φταιω. Εγω και μονο εγω . Πώς θα με συγχωρεσει ε ; θα με συγχωρεσει ποτε; Πες μου Ωραιοζηλη πες μου." Τα'χασα τι λεει ; Τρελαθηκε δεν μπορει.

"Σε τι φταις δεν καταλαβαινω εξηγησε μου."

"Δεν μπορω θα με μισησεις"

"Τοτε κατσε και κλαψε μονη σου. Δεν μπορω να σε βοηθησω αν δεν ξερω το εγινε. Εχω και εγω προσωπικη ζωη εδω μεσα δεν μπορω να ασχολουμαι μια ζωη για τα υπαρξιακα σου μυξιαρικο καταλαβες ;"

"Ωραιοζηλη τι λες; Δεν μπορει να τα εννοεις. Παντα εγω ετρεχα απο πισω για καθε μαλακια που ελεγες ή εκανες και τωρα που σε εχω αναγκη τι μου λες ;"

"Σου λεω οτι δεν μπορω να σε βοηθησω αν δεν ξερω τι εγινε. Πρεπει να μου πεις Άννα μου."

SEXεμπερδέματαDove le storie prendono vita. Scoprilo ora