Κεφάλαιο 21

2.6K 179 11
                                    

Με κοιτουσε εκπληκτος. Μαλλον δεν το περιμενε ουτε εκεινος. Η Άννα μού κρατησε σφιχτα το χέρι γιατι καταλαβε την ταραχη μου. Εγω αρχισα να τρεχω προς την εξοδο χωρις να με νοιαζει αν καταλαβε κατι η Έλσα ή οχι. Με το που βγηκα εξω αρχισα να παιρνω βαθειες ανασες ωστε να επιστρεψω ηρεμη μεσα για να μην καταλαβει κατι εκεινη.

"Συγνωμη." Μου ειπε εκεινος. Αρχισα να γελαω χωρις σταματημο. Δεν ηξερα ουτε εγω η ιδια το γιατι. Μου φανηκε τοσο αστειο το ολο σκηνικο.

"Ωραιοζηλη σε παρακαλω σταματα να γελας και κοιταμε." Εγω ομως δεν μπορουσα να τον κοιταξω , μου ηταν αδυνατο.

"Πώς πανε οι δουλειες σου στη Θεσσαλονικη;" Τον ρωτησα και ακομα δεν μπορουσα να τον αντικρυσω. Γελουσα. Γελουσα με μενα πιο πολυ ομως.

"Ακουσε με σε παρακαλω και προπαντως κοιταξε με."

"Με εβαλες να σου υποσχεθω πως δεν θα χαθουμε και χαθηκες εσυ." Το ειχα καρφωσει με τα ματια αυτη τη φορα.

"Μου ειναι δυσκολο ματια μου..."

"Χάρη; Τι ειπες;" Πεταχτηκε ξαφνικα η Έλσα και οχι αδικα.

"Ελσα σε παρακαλω πηγαινε μεσα και θα ερθουμε σε λιγο."

"Δεν φευγω! Γνωριζεστε απο καπου; Και περιμενω μια απαντηση! ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!" Ο Χάρης αφου ειδε πως η Έλσα δεν επαιρνε απο λογια , με πηρε απο το χερι και φυγαμε. Μπηκαμε στο αυτοκινητο του.

"Που παμε;" Τον ρωτησα διασταχτικα μετα απο λιγη ωρα.

"Καπου να μιλησουμε ηρεμα."

"Χαρη... δεν θελω να μαλωσεις και με την Έλσα εξαιτιας μου." Εκεινη τη στιγμη γυρισε και με κοιταξε. Δεν νομιζω να γνωριζε πως ηξερα για τον τσακωμο του με τους αλλους.

"Μην ανησυχεις , ολα ειναι υποελεγχο." Εκεινη τη στιγμη χτυπησε το κινητο του , μολις ειδε το ονομα το απενεργοποιησε εντελως. Αμεσως μετα χτυπησε και το δικο μου , μου το πηρε απο τα χερια , το απενεργοποιησε και το πεταξε στα πισω καθησματα.

"Μην της το κανεις αυτο." Ειπα καθως σταματησαμε εξω απο μια πολυκατοικια. Μαλλον ηταν το σπιτι του.

"Κατεβα." Μου ειπε απλα. Ανοιξε την πορτα και μπηκαμε μεσα. Ειναι απλα υπεροχο το σπιτι του. Θα μπορουσα να μενω εδω για παντα. Καπως ετσι σκεφτομουν και εγω το δικο μου.

"Καθισε." Μου ειπε ενω εφερε δυο ποτηρια κοκκινο κρασι.

"Μενει και η Έλσα εδω;"

SEXεμπερδέματαWhere stories live. Discover now