Κεφάλαιο 44

1.5K 119 29
                                    

Η κυρία Μαίρη ξανά μπήκε στο δωματιο.

"Τι κάνεις μωρο μου ; πως είσαι ;"

"Καλα μαμά απλά ζαλίζομαι λίγο." Η κυρία Μαίρη ξέσπασε σε κλάματα.

"Που ήσουν κοριτσάκι μου τόσους μήνες ; Ποιος σε πήρε ; τι σου έκαναν ;"
Εκείνη τη στιγμή ευτυχώς μπήκε μέσα η Μαρκέλα.

"Μαμά μην την κουράζεις , δεν είναι έτοιμη ακόμα. Πάμε σπίτι να ηρεμήσεις και θα τη δεις αύριο πάλι." Η Ωραιοζήλη την ευχαρίστησε χαμηλόφωνα.

Καλά μέχρι εδώ.. όλα ρολόι. Οταν θα αρχίσουν οι ερωτήσεις θα είναι το πρόβλημα. Πρέπει να δω τον Άλκη μόνο εκείνος μπορεί να με σώσει. Γαμωτο Άλκη πού είσαι όταν σε χρειάζομαι ;

Όταν ξημέρωσε ο Άλκης πέρασε αυτοφορο και αφού του επέβαλαν κάποιο πρόστιμο εφυγε για το νοσοκομείο. Όταν έφτασε , τους βρήκε όλους μέσα στο δωματιο.

"Σας παρακαλώ βγείτε όλοι έξω, θελω να μεινω μονη μου με τον Άλκη."

"Εσύ δεν έχεις καμία δουλειά εδώ. Το κατάλαβες;" Του είπε ο Στέφανος και τον έσπρωξε προς τα έξω.

"ΜΠΑΜΠΑ ! Σε παρακαλώ τον χρειάζομαι.. άφησε με μόνη μαζί του." Ο κύριος Στέφανος για χάρη της κόρης του τους άφησε μονους. Για αρκετή ώρα υπήρχε αμηχανία μεταξύ τους. Ποιος να μιλήσει πρώτος ; και τι να πει ; Ποια λέξη αρμόζει ; Ποια είναι η κατάλληλη όταν έχουν ειπωθεί τόσα πολλά ; όταν έχουν να βρεθούν μήνες ; Άφησαν μόνο τις ματιές... εκείνες ήξεραν.

"Άλκη...Συγνώμη." Εκείνος την πλησιασε  περισσότερο.

"Εσύ μου ζητάς συγνώμη ; Καλό! Εγώ τι έπρεπε να κάνω Ωραιοζήλη ; να πέσω στα πατώματα; "

"Δεν μου αρέσει να σε ακούω να μιλά έτσι. Ήσουν πιο δυναμικός. Έτσι σε ήξερα και σε άφησα εγώ." Ήρεμοι τόνοι , χωρίς φωνες.

"Που να την βρω τη δύναμη ψυχή μου ; Πες μου. Που να την βρω όταν χάνω το κοριτσάκι μου , το μωρό μου , τη ζωή μου... τη μέλλουσα γυναίκα μου;" Η Ωραιοζήλη δάκρυσε όταν άκουσε το τελευταίο.

"Τέτοια σχεδια έχεις Άλκη μου ; Σε ευχαριστώ που υπάρχεις ακόμα στη ζωή μου."

"Εγώ σε ευχαριστώ. Είμαι ο πιο τυχερός άντρας στον κόσμο."

"Άλκη... μπορώ να σου ζητήσω και κάτι ακόμα ; "

"Ότι θες μωρο μου."

SEXεμπερδέματαHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin