Ομως βλεπω τον Άλκη με μια γυναικα. Ποια ειναι αυτη γαμωτο; Με κοιταει εντονα και εγω δεν μπορω να παρω τα ποδια μου , εχουν καρφωθει. Νιωθω ενα χερι να με αγκαλιαζει και να μου ψυθιριζει κατι αλλα δεν τον ακουω, το μυαλο μου ειναι εκει! Σ'αυτη που ειναι μαζι του. Η Άννα μιλαει μαζι της και χαμογελαει κιολας! Ωραια φιλη , εφερε τη γκομενα ο άλλος και αυτη της το παιζει και φιλη! Θα της ορμηξω! Πηγαινω με πολλη φορα στο τραπεζι και η Άννα με αρπαζει.
"Μην τολμησεις και κανεις καμια βλακεια." Τι; Τι λεει; Νομιζει οτι θα το παιξω πολιτισμενη;
"Εσυ πρεπει να εισαι η Ωραιοζήλη." Μπα ! Με ξερει κιολας! Γλυκια ειναι και μου χαμογελαει.
"Δεν ηξερα οτι ο Άλκης συστηνει και τις πρωην του!" Της λεω με ειρωνικο υφος. Ο Άλκης ειναι ετοιμος να εκραγει και εκεινη τον κοιταξε με απορια.
"Στελλα. Η αδερφη του Άλκη." Μου λεει στο τελος και εγω την κοιταω με ανοιχτο το στομα. Γαμωτο! Της ψυθιριζει κατι στο αυτι και αυτη του γνεφει καταφατικα. Επειτα με πιανει απο το μπρατσο παιρνοντας το μπουφαν και το τσαντακι μου και με τραβαει προς τα εξω. Πηγαινουμε στο αμαξι του και με βαζει μεσα. Ωπα καμπριο; Καλα δεν με χαλαει. Κλεινει την κουκουλα και τρεχει σαν τρελος.
"Αλκη τρεχεις...τρεχεις πολυ!" Του λεω αλλα δεν μου δινει σημασια και συνεχιζει. Φτανουμε εξω απο το σπιτι του στην Κηφισια. Μπαινουμε μεσα , βαζει ενα ποτο και στεκεται στην τζαμαρια κοιτωντας εξω.
"Ωστε πρωην μωρο μου ε;" Εγω τι πρεπει να απαντησω τωρα ετσι οπως τα εκανα;
"Μαλλον..." Γυρναει και με κοιταει.
"Τι μαλλον; Μαλλον ναι ή μαλλον οχι;"
"Δεν ξερω..." Ειπα και δαγκωσα τα χειλη μου. Ημουν σε πολυ δυσκολη θεση. Με πλησιαζει.
"Ησουν απαραδεκτη σημερα. Καλα το ντυσιμο δεν θα το σχολιασω που ετσι και σηκωνες λιγο τα χερια φαινοταν... ολα τα λιγουρια σου κολλουσαν και εσυ τους αφηνες."
"Δεν τους αφηνα , κανεις λαθος."
"Ναι ε; Νομιζεις δεν ειδα τι σου ειπε ο τυπος στο μπαρ και εσυ τον αγκαλιασες;"
"Δεν ξερεις τι του ειπα ομως. Του ειπα..."
"Δεν θελω να ξερω. Μολις με πηρε ο Πετρος για να μου πει τα αισχη σου , πηρα τη Στελλα και ετρεχα σαν τρελος! Ησουν απαραδεκτη!"
"Δεν ηταν καθολου σωστο αυτο που εκανε ο Πέτρος!"
"Αυτο εχεις να πεις μονο;"
YOU ARE READING
SEXεμπερδέματα
RomanceΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;