Κεφάλαιο 33

1.8K 132 5
                                    

Ντύνομαι και του λέω ένα απλό φεύγω. Βγήκα έξω από τον κήπο του σπιτιού και με περίμενε ο Χάρης με το αυτοκίνητο του , μπήκα μέσα και του είπα να ξεκινήσει αμέσως. Αρχισε να γελαει.

"Ωραία εμφανιση."

"Χαρη! Δεν είναι αστείο!"

"Φυσικά και είναι." Λέει συνεχίζοντας να γελαει.

"Χαρη , η Εύα τι μέρος του λόγου είναι ;"

"Ουσιαστικο. Ευτυχώς που είσαι θετική γιατί ούτε τα βασικά δεν ξέρεις." μάλλον θα του έχω σπάσει το κεφάλι μέχρι να φτάσουμε.

"Εννοω σαν άνθρωπος."

"Υπέροχος άνθρωπος. Ακομπλεξαριστη, γελαει , κάνει αστεία και τα δέχεται κιόλας. Μπορείς να συζητησεις μαζί της οτιδήποτε και γενικώς είναι πολύ ώριμη για την ηλικία της."

"Χαρη για την αδελφή του Πέτρου λέω. "

"Κι εγω. Μου είπε ο Άλκης ότι την γνώρισες και ότι δεν τη συμπαθησες και πολύ."

"ΌΧΙ! Σου είπε ψέμματα. Δεν τη συμπάθησα καθόλου."

"Εισαι άδικη, η Εύα , είναι υπέροχος άνθρωπος."

"Χαρη σε σκοτώνω επιτόπου. Αν συνεχίσεις να μιλάς έτσι γι αυτήν θα σε πετάξω έξω. Την έπεφτε στον Άλκη μπροστά μου και τον αποκαλούσε Άλκη ΤΗΣ . Δηλαδή έλεος ο Άλκης ΜΟΥ, Άλκης ΤΗΣ"

"Εισαι υπερβολική."

"Υπερβολική; Που είχε το θράσος και είπε ότι καλά θα κάνω να τον αποχωριστώ γιατί σε πεντε χρονια παντρεύονται." Γελαει , Χριστέ μου δωσε μου δυναμη.

"Εγώ και ο Πέτρος κανονίσαμε να είμαστε οι κουμπάροι." Αρχισα να κλαίω.

"Χαρη δεν θέλω να παντρευτεί αυτήν. Εμενα δηλαδή με έχει μόνο για να περνάει η ώρα του ;"

"Ρώτα τον."

"Σιγά μη μου πει την αλήθεια."

"Ο Άλκης δεν λέει πότε ψέμματα."

"Ναι καλά. Ο πατέρας του την αποκαλει νυφουλα του ήδη."

"Αυτο είναι αλήθεια , οι οικογενειες θέλουν πολύ να ενωθουν." Ευτυχώς φτάσαμε σπιτι μου γιατί θα του έλεγα κανένα <γλυκολογο> βραδιάτικα. Είπα ένα ξερό Καληνύχτα -ευχαριστώ και βγήκα.

Τι θα κάνω Θεε μου τον θέλω πολύ τον Άλκη. 《Συγνώμη , μου λείπεις.》 Του έστειλα μήνυμα γιατί δεν το αντέχω όλο αυτό μεταξύ μας. Η απάντηση δεν άργησε να έρθει. 《 Και μένα αλλά ήσουν απαράδεκτη!》Κατάλαβε μαι ρε Άλκη. Αποφάσισα να μείνω λιγο μακριά του εφόσον ο πατέρας του θέλει την Εύα για γυναίκα του Άλκη. Θέλω να τον βλέπω ευτυχισμένο ακόμα και αν δεν είναι μαζί μου.

SEXεμπερδέματαWhere stories live. Discover now