Αρχισε να με φιλαει απαλα και εγω τον σταματησα.
"Τι συμβαινει;" Με ρωτησε ανησυχος.
"Δεν θελω να θυμωσεις...αλλα δεν νιωθω ετοιμη." Ηλπιζα μονο να μην θυμωσει.
"Ενταξει , καταλαβαινω." Με φιλησε απαλα στο μετωπο. Βολευτηκαμε καλυτερα και με πηρε αγκαλια. Ας κρατησει αυτος ο καλος εαυτος του για παντα.
Το πρωι ξυπνησα και κοιμοταν ακομα. Ειναι τοσο ομορφος γαμωτο. Αποφασισα να ξανακοιμηθω."Ωραιοζηλη ξυπνα να παμε σχολειο."
"Μαζι;" Γελαει..
"Οχι ρε μωρο μου. Αντε σηκω να φας πρωινο."
"Οχι δεν προλαβαινω , θελω να παω σπιτι μου να κανω μπανιο και να αλλαξω ρουχα."
"Κανε εδω μπανιο."
"Τι λες παιδι μου; Σου ειπα θελω να αλλαξω ρουχα."
"Σου εφερα εγω απο το σπιτι σου...και εσωρουχα."
"ΤΙ; Ανοιξες το συρταρι με τα εσωρουχα μου; Ω θεε μου , ποσο ντρεπομαι τωρα."
"Σιγα αφου καποια στιγμη θα τα εβλεπα..ολα."
"Άλκη σταματα ηδη αισθανομαι ασχημα."
"Αντε κανε μπανιο και ελα να φας." Σηκωθηκα και μπηκα για να κανω μπανιο. Μολις βγηκα εκατσα με τον Άλκη να φαμε πρωινο."Αλκη μη με σηκωσεις σημερα για μαθημα." Γελασε πονηρα.
"Και γιατι αυτο παρακαλω."
"Δεν προλαβα." Του ειπα με ενοχες.
"Καλως. Ετοιμασου τωρα."
"Εσυ;"
"Εγω μωρο μου δεν εχω την πρωτη ωρα μαθημα."
"Τοτε... να κατσω κι εγω εδω ...μαζι σου."
"Μην εκμεταλευεσαι την καλοσυνη του καθηγητη σου." Μου ειπε με αυστηρο τονο.
"Να κατσεις!" Μου ειπε και μου χαμογελασε. Τοτε πηγα και εκατσα στα ποδια του.
"Να σε ρωτησω και κατι ακομα;" Μου εγνεψε καταφατικα.
"Εμεις τωρα...τι ειμαστε;"
"Τι ειμαστε;" Με ρωτησε ενω ηξερε τι εννουσα.
"Μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις! Ειμαστε....μαζι; ζευγαρι; τι ειμαστε;"
"Οχι!"
"Οχι; τι οχι; Δεν ειμαστε μαζι;"
"Οχι." Το ειπα με μια ανεση!
"Θελεις να γινεις το κοριτσι μου;" Μου ειπε γελωντας. Με κοροιδευει , δεν το πιστευω."Αντε βρε βλακα!" Με φιλησε απαλα σαν να φοβοταν.
"Αλκη να σου ζητησω και κατι τελευταιο;"
"Ό,τι θες."
"Μη δινεις πολυ θαρρος στην Ελενη."
"Γιατι αυτο;"
"Γιατι σε γουσταρει. Βασικα ειναι ξετρελαμενη μαζι σου."
"Ναι ε; ωστε εχω περαση στις μαθητριες."
"Άλκη!"
"Καλα."
Ολη την υπολοιπη ωρα μιλουσαμε ενω με ειχε αγκαλια. Επρεπε ομως να παω και εγω σχολειο. Με φιλησε και εφυγα. 2η ωρα ειχα Βιολογια μαζι του και την επομενη Άλγεβρα.________________________________________
"Καλημερα παιδια!" Ειπε μ αυτο το αυστηρο υφος που τοσο λατρευω.
"Πολυζου Ελενη;"
"Εδω ειμαι κυριε Θεοτοκα." Του ειπε αυτη αισθησιακα.
"Πες μας οτι ειχαμε για σημερα."
"Δεν διαβασα κυριε σημερα."
"Γιατι; Τι εκανες ολη μερα."
"Τιποτα... απλα επειδη λετε συνεχεια την Ωραιοζηλη και τους υπολοιπους οχι δεν διαβασα. Ας πει αυτη σημερα και εγω θα πω την επομενη." Θα τη σκοτωσω.
"Φυσικα! Θα μου δωσεις την ημερομηνια που σε βολευει και θα το κανονισουμε να μου πεις εκεινη την ημερα μαθημα."
"Μαλιστα."
"Τι μαλιστα κοριτσι μου; Εχεις καταλαβει οτι σ αυτο το μαθημα θα δωσεις πανελληνιες και οτι πρεπει να διαβαζεις ανεξαρτητα αν σε ρωταω εγω γ οχι;"
"Ναι... αλλα χθες δεν προλαβα. Πονουσε η κοιλια μου."
"Αλλη δικαιολογια μου ειπες πριν!"
"Τι εχεις εσυ;" με ρωτησε ψυθιριστα η Άννα.
"Ουτε μια ματια δεν μου ριχνει και πριν λιγο ημασταν μαζι."
"Ωπα... τα βρηκατε;" Της εγνεψα καταφατικα.
"Επιτελους!"
"Μου χρωστας καποιες εξηγησεις , μην νομιζεις πως ξεχασα!"
Αφου μας παρεδωσε το επομενο μαθημα χτυπησε το κουδουνι."Ωραιοζηλη μεινε λιγο που σε θελω."
Αφου βγηκαν ολοι απο την ταξη το πλησιασα."Ουτε μια ματια δεν μου εριξες ολη την ωρα του μαθηματος."
"Τι ηθελες να μας καταλαβουν;"
"Οχι. Σε ευχαριστω πολυ για σημερα."
"Σε περιμενω σπιτι το μεσημερι μετα το σχολειο."
"Δεν μπορω , εχω φροντιστηριο. Θα ερθω το βραδυ ομως."
"Πηγαινε τωρα."
Μικρο...αλλα θαυματουργο.
Θα βαλω μεθαυριο παλι αλλα θα ειναι τεραστιο... I promise
YOU ARE READING
SEXεμπερδέματα
RomanceΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;