Κεφάλαιο 44

728 55 5
                                    

Πέρασαν δέκα μέρες μετά την επιστροφή μου και συνεχίζω να μένω στο σπίτι του Άλκη. Οι γονεις μου βέβαια με επισκεπτονται καθημερινά και ο μπαμπάς μου επιτέλους άρχισε να βλέπει με άλλο μάτι τον Άλκη. Η μαμά μου κάθε μέρα φέρνει δέκα ταπεράκια λες και μένει ένας λόχος στο σπίτι μας. Με τον Άλκη είμαστε μες στα μέλια αν και μόλις πάει να γίνει κάτι παραπάνω το σταματάει γιατί θεωρεί πως είμαι πολύ αδύναμη ακόμα.

"Μωρο μου λέω να κάνουμε ένα τραπέζι στους δικούς σου , να γνωριστούμε καλύτερα. Τι λες ;" Αρχισα να σκάω στα γέλια .

"Ρε Άλκη κάθε μέρα εδώ είναι. Δεν τους βαρεθηκες; "

"Τα μελλοντικά πεθερικά μου. Ποτέ !" Πολυ το αναφέρει τελευταία και δεν μου αρέσει.

"Απλά λέω βρε Ωραιοζήλη μου είναι ευκαιρία να αναδείξω τις μαγειρικές μου ικανότητες."

"Α πες το έτσι. Θέλεις να δείξεις στη μαμά μου ότι μαγειρεύεις και εσύ εξίσου καλά και να σταματήσει να φέρνει ταπεράκια."

"Οχι βρε μωρο μου αλλά..."

"Θα κοροιδευομαστε και μεταξύ μας τώρα ;" Ετσι όπως καθόμουν στο καναπέ τον πλησιάζω και τον φιλάω άγρια αλλά και πάλι με σταμάτησε μόλις κατάλαβε που το πάω.

"Πότε σκοπεύεις να κάνουμε έρωτα; μου έλειψες. Δεν καταλαβαίνω γιατί όποτε σε πλησιάζω με διώχνεις."

"Ωραιοζήλη τα είπαμε αυτά μέχρι να αναρρώσεις δεν θα κάνουμε τίποτα."

"Έχω αναρρώσει αρκετά. Δεν αντέχω άλλο , σε θέλω."

"Και εγω σε θέλω ματάκια μου και πάρα πολύ μάλιστα αλλά δε γίνεται τώρα." Ξεφυσηξα και πήγα να κάνω ένα ντουζ. Θα με τρελανει αυτός ο άνθρωπος!  Στο μεταξύ έχω χάσει και τη χρονιά και δεν ξέρω τι να κάνω. Πρέπει να την επαναλάβω από την αρχή γιατί εμεινα από απουσίες. Ο Άλκης είναι ακόμα στο σχολειο και παράλληλα εργάζεται στις επιχειρήσεις του πατέρα του. Τώρα όμως πηγαίνει για πολύ λίγο για να μη μένω μόνη μου. Αφού βγήκα από το ντουζ , τυλίχθηκα με την πετσέτα και πήγα πάλι στο σαλόνι.

"Ωραιοζήλη ντύσου!"

"Οχι ακόμα , σε λίγο."

"Γιατι θες να με βασανίζεις ;"

"Δεν σε βασανίζω Άλκη μου απλά θέλω να ντυθώ σε λιγο." Τότε με πλησιασε και μου αφαίρεσε την πετσέτα με το ένα χέρι. Με πηρε αγκαλια και ανεβήκαμε πάνω. Με ακούμπησε απαλά στο κρεβατι και ανεβηκε πανω μου. Αρχισε να με φιλάει τρυφερά και ενιωθα να χανόμουν. Κατέβηκε στο λαιμό και εκεί μου άφηνε μικρές δαγκωματιές.. αναστέναζα και ό Άλκης χαμογελούσε πονηρά. Επιτέλους μετά από καιρό είδα ξανά αυτό το σεξυ χαμόγελο. Κατέβηκε στο στηθος μου και το φυλουσε απαλά. Ανατριχιαζα ακόμα πιο πολύ σε κάθε άγγιγμα μου. Κατέβαινε στη κοιλιά μου χωρίς να σταματήσει να με φυλάει. Έφτασε στο κέντρο της θηλυκότητας μου , έβαλε τα ποδια μου πάνω στους ώμους του και με τραβηξε. Αρχισε να με γλύφει γύρω γύρω σαν να ήθελε να με βασανίζει. Μετά έβαλε τη γλώσσα του μέσα και να με δαγκώνει με δύναμη. Πονούσα αλλά μου άρεσε πολύ. Νομίζω πως έχω αρχίσει να χάνω τις αισθήσεις μου από ηδονή. Αχ Θεε μου , έβαλε δύο δάχτυλα μέσα και συνεχίζει να με γλύφει. Τι απόλαυση! Έβαλε και τρίτο. Νομίζω πως θα πεθάνω επί τόπου. Αρχισα να φωναζω ακόμα περισσότερο. Σε λίγο τελείωνα. Αρχισα να τρεμω και να έχω σπασμούς. Άρχισαν να τρέχουν τα υγρα μου και ο Άλκης τα ρουφουσε χωρίς να του ξεφύγει ούτε σταγόνα.

SEXεμπερδέματαWhere stories live. Discover now