Δεν πηγα καν στο γραφειο του Διευθυντη. Ηθελα να φυγω απο το σχολειο. Ειπα στην Αννα να πει οτι δεν ενιωθα καλα. Βγηκα εξω και πηρα τηλεφωνο.
"Ερχομαι απο'κει και μην τολμησεις να αρνηθεις."
Πηρα αμεσως ενα ταξι , τού εδωσα τη διεθυνση και σε μιση ωρα βρισκομουν κατω απο το σπιτι του Χάρη. Ευτυχως μου ανοιξε κατευθειαν."Θελω να με βοηθησεις!"
"Ωραιοζηλη ελπιζω να ειναι κατι σοβαρο γιατι αφησα στη μεση το ραντεβου μου."
"Θελω να με αναλαβεις σαν ψυχολογος!"
"Τι; Ωραιοζηλη κοψε την πλακα σε παρακαλω δεν εχω ορεξη...""Δεν κανω πλακα. Θελω τη βοηθεια σου αλλιως σου θα πρεπει να με κλεισεις σε τρελοκομειο."
"Τι σου συμβαινει;" Με ρωτησε ηρεμα και με πλησιασε.
"Αυτο που ζω δεν υπαρχει , θελω να πεθανω δεν αντεχω."
"Κατσε και πες μου τι συμβαινει. Πρωτη φορα σε ακουω να μιλας ετσι." Εκατσα στον καναπε και εκεινος ακριβως απεναντι μου.
"Ο Άλκης , ειναι καθηγητης μου. Ηρθε στο σχολειο και θα μου κανει μαθηματα κατευθυνσης και τη ζωη δυσκολη παρολο που ξερει οτι φετος ειναι η σημαντικοτερη χρονια της ζωης μου."
"Ο Άλκης; Απο που κι ως που;"
"Δεν ξερω. Μου τα ειχε πει. Κινησε γη και ουρανο μονο και μονο για να ερθει στο σχολειο. Σε παρακαλω , βοηθησε με δεν ξερω πως να χειριστω την κατασταση."
"Καταρχας ηρεμησε." Αρχισα να γελαω , με εχει τρελανει αυτη η κατασταση.
"Φευγω. Δεν μπορεις ουτε εσυ να με βοηθησεις. Μαλλον ηταν καλυτερα τοσο καιρο που χαθηκαμε."
"Που πας βρε κοριτσι μου; Μου ζητησες βοηθεια σαν ψυχολογος και θα σε βοηθησω θελω δεν θελω."
"Ακριβως! Δεν θες... παλι μονη μου ειμαι." Ειπα και εφυγα. Μετα απο λιγο πηγα σπιτι μου και πηρα την Αννα τηλεφωνο για να ερθει σπιτι μου.
Αρχισα να περαπαταω σαν ηλιθια πανω κατω στο δωματιο και να προσπαθω να ηρεμησω , μεχρι που ειδα ενα μηνυμα στο κινητο μου.
"Έτσι θελω να εισαι... Να μην ηρεμεις ποτε πριγκιπεσσα!" Απο τον Άλκη.. Δεν το αντεχω! Που σκατα ξερει τι κανω ; Καμερες στο σπιτι μου εβαλε; Ακουω το κουδουνι και κατεβαινω γρηγορα τις σκαλες για να ανοιξω στην Αννα. Μα αυτο που βλεπω δεν ειναι αλλα ο Άλκης!
"Τι κανεις εσυ εδω;"
"Ετσι υποδεχεσαι εσυ τους γειτονες;" Τους ποιους;
"Άλκη τι λες;"
"Οτι μενω απεναντι και σαν καινουριος γειτονας ηρθα να ζητησω λιγη ζαχαρη που μου τελειωσε."
"Γαμωτο γιατι με βασανιζεις;"
"Ε αφου με ρωτας δεν μπορω να μην απαντησω. Ηρθα γιατι ξερω πως σου ελειψα."
"Καθολου..." Ειχα αφησει την πορτα ανοιχτη και τον Άλκη να περιμενει στο κατωφλι της.
"Γεια σου αγορι μου." Εμφανιστηκε η μητερα μου χαμογελαστη και με μια οικιοτητα λες και τον ηξερε χρονια.
"Τι κάνετε κυρια Μαιρη;"
"Μια χαρα. Γιατι στεκεσαι στην πορτα και δεν περνας μεσα;" Παιδια μηπως ενοχλω να φυγω;
"Ηρθα να ζητησω λιγη ζαχαρη αλλα η κορη σας δεν μου δινει." ΤΙ? Τον κοιταξα με γουρλωμενα ματια.
"Τι να σου πω βρε κοριτσι μου. Πραγματικα δεν ξερω τι να κανω με σενα! Ζητα συγνωμη σε παρακαλω αμεσως!"
"Οχι! Αυτος να ζητησει!"
"Αυτος απο που κι ως που Ωραιοζηλη;"
"Αυτος ειναι ο γκομενος που ειχα και με πηδηξε στη Φολεγανδρο! Γι αυτον ηθελα να κατσω ακομα μια βδομαδα αλλα με χρησιμοποιησε και μετα με χωρισε!"
Γεια σας!!!
Καλη Χρονια
Χρονια πολλα
Δωρακι το σημερινο...
Αλλα....
Θελω να μου πειτε πως θα αντιδρασει ο Άλκης και η Κ. Μαιρη....
BINABASA MO ANG
SEXεμπερδέματα
RomanceΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;