Κεφάλαιο 41

2.2K 132 47
                                    

Ο Άλκης δεν ήθελε να πιστέψει κάτι τέτοιο αλλά για να το έχουν βρει στον υπολογιστή της σημαίνει πως είναι αλήθεια.

"Αυτο είναι ! Αν δεν έχει πάθει κάτι , από τα χέρια μου θα πάει!" Έλεγε και ξανά έλεγε. Από τη στιγμή που τον άφησαν να φύγει από το Αστυνομικό τμήμα πήγε κατευθείαν σπίτι του. Οι φίλοι του δεν μπορούσαν να τον ηρεμήσουν με τίποτα.

"Ηρεμησε ρε φίλε , για την Ωραιοζήλη μιλάμε." Του έλεγε ο Πέτρος στην προσπάθεια του να τον ηρεμησει.

"Ακριβώς! Ξεχνάς τι έχει κάνει ; Έπρεπε να το περιμένω."

"Έλα βρε Άλκη μου , θα βρεθεί και θα μας πει τι συμβαίνει." Του είπε η Άννα.

"Και εσύ τα 'Άλκη' μου κομμένα! Κυριε καθηγητά θα με λες."

"Μα αφού..."

"Κομμένα είπα !"

"Να σου πω , είσαι νευριασμένος με τη μικρή και τα βάζεις με όλους."

"Και ακόμα δεν είδες τίποτα Χάρη. Ξέχνα το μαλακα τον Άλκη που ήξερες."

"Ειστε υπερβολικός κύριε καθηγητά."

"Τωρα αυτή τι την κουβάλησες εδώ ; για να τη βλέπω και να μου ανεβαίνει το αιμα στο κεφάλι;"

"Άλκη μίλα καλύτερα ! Αυτό εδώ που έχεις μπροστά σου , το βλέπω σοβαρά."

"Τι σοβαρά ρε ηλιθιε; Πότε θα στην φέρει κι  αυτή χαμπάρι δεν θα παρεις."

"Α για να σας πω μιλήστε καλύτερα γιατί..."

"Γιατι τι Παυλίδου; Πέρασε έξω ! ΌΛΟΙ ! θέλω να μείνω μόνος μου." 
Πάρα τα παρακάλια του Χάρη , ο Άλκης δεν άκουγε τίποτα και κανέναν.

Στο μεταξύ στο σπίτι της Ωραιοζήλης δεν υπήρχε κάνεις πέρα από τα τρία μέλη της οικογένειας. Ένιωθαν ντροπή που δεν ήξεραν τελικά ποια είναι η κόρη τους. Ο πατέρας της Ωραιοζήλης πίστευε πως καταβάθος είχαν κάνει λάθος , δεν γινόταν το μικρό του κοριτσάκι να συνομιλεί με αγνώστους στο διαδίκτυο. Η Μαρκέλα ήταν κλεισμένη στο δωματιο της Ωραιοζήλης και έψαχνε για στοιχεία. Κάτω από το κρεβάτι υπήρχε μια σκισμένη σελίδα , από το ημερολόγιο της αδερφής της πρέπει να ήταν.

Στο σπίτι του Άλκη υπήρχαν παντού κουτάκια από μπύρα , ήθελε να πιει για να ξεχάσει αλλά η μπύρα δεν τον βοηθούσε. Χτύπησε το κουδουνι και σηκωθηκε με τα χίλια ζόρια να ανοίξει. Μόλις άνοιξε την πόρτα σκέφτηκε πως αυτή του έλειπε τώρα.

"Τι θες Εύα ;"

"Μου είπε ο αδερφός μου ότι τον έδιωξες. Δεν πρέπει να μένεις μόνος σου σε αυτή την κατάσταση , για αυτό ήρθα να σου κάνω παρέα και έφερα και μια τεκίλα να πιουμε." Της έκανε νεύμα να περάσει μέσα. Εκείνη έβγαλε το ζακετακι που φορούσε και αποκαλυφθηκε και το κοντό μπλουζάκι από μέσα ασορτί με την ακόμα πιο κοντή τζιν φούστα που κάλυπτε ίσα ίσα τους γλουτούς της. Εκατσε στον καναπε βάζοντας το ένα πόδι πάνω στο άλλο έτσι ώστε έγιναν εμφανή και τα σημεία που προσπαθούσε να καλύψει η φούστα. Ο Άλκης από την άλλη έξαλλος με αυτή την εμφανιση και τις προθέσεις της Εύας , άρπαξε το μπουκάλι με την τεκίλα και άρχισε να πίνει από το στόμιο.

SEXεμπερδέματαWo Geschichten leben. Entdecke jetzt