Πέρασαν τρεις μήνες από την εξαφάνιση της Ωραιοζήλης και ακόμα δεν βρήκαν κανένα στοιχείο. Όλοι είναι σίγουροι πως είναι νεκρή, εκτός από έναν... τον Άλκη. Μπορει να πέρασαν δύο μήνες από τη στιγμή που την είδε αλλά ήταν σίγουρος πως ήταν εκείνη.
Στο μεταξύ στο μνημόσυνο της Πατρίτσιας δεν ήταν κανένας πέρα από την οικογένεια της γιατί κανένας δεν άντεχε να πάει. Από την Άννα εφυγε ένα βάρος.
Το σπίτι της Ωραιοζήλης ήταν ένα εριπειο. Οι γονεις της μετακόμισαν στην Αθήνα γιατί δεν άντεχαν τη ντροπή του κόσμου. Όμως ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα ήρθε για να τους αναστατώσει πάλι τη ζωή. Τηλεφώνησαν από την Αστυνομία και τους είπαν να πάνε γρήγορα στο νοσοκομείο γιατί βρέθηκε μια κοπέλα τραυματισμενη και να την αναγνωρίσουν. Ποσες φορες είχαν πάει σε νοσοκομεία και νεκροτομεια για αναγνώριση.
"Στέφανε πήγαινε εσύ , δεν αντέχω άλλη απογοήτευση πια."
Ετσι έκανε ο Στέφανος, μάζεψε όση ενέργεια του είχε απομείνει και πήγε στο νοσοκομείο. Μπαίνοντας μέσα ρώτησε μια κοπέλα προς τα που θα πάει και εκείνη τον συνόδευσε, Βρήκε απ'έξω τον αστυνομικό που έχει αναλάβει την υπόθεση. Μπήκαν στο δωμάτιο και τότε την είδε. Ήταν η κόρη του κοιμισμένη , τραυματισμένη και ταλαιποριμένη. Υπήρχαν παντού επίδεσμοι στο κεφάλι της και γρατσουνιές. Έτρεξε κατευθείαν κοντά της κλαίγοντας, έβαλε το χέρι του στο στόμα για να μην ακουστεί το κλάμα του και την ξυπνήσει. Δεν πίστευε στα μάτια του. Ο γιατρός που μπήκε μέσα τον παρακάλεσε να βγει γιατί η ασθενής χρειαζόταν ξεκούραση. Ο Στέφανος βγήκε έξω και μίλησε με τον αστυνομικό."Ποιος της το έκανε αυτό ; Ποιος μπόρεσε να πειράξει αυτό το πλασματάκι ;"
"Ηρεμήστε κύριε Παλαιολόγου, περιμένουμε να ξυπνήσει η κόρη σας για να τις πάρουμε κατάθεση και να βρούμε τον υπαίτιο. Πηγαίνετε σπίτι να ξεκουραστείτε και να πείτε τα καλά νέα στην οικογένειά σας , η κόρη σας δεν πρόκειται να ξυπνήσει μέχρι το πρωί."
Ευτυχώς ο Στέφανος μετά τα παρακάλια του αστυνομικού γύρισε σπίτι του συγκινημένος και ανακοίνωσε πως επιτέλους βρέθηκε η Ωραιοζήλη. η Μαρκέλλα θεώρησε πως είναι σωστο να ενημερώσει τον Άλκη. Του έστειλε ένα μήνυμα και του είπε οτι την βρήκαν και ότι είναι στο νοσοκομείο. Δεν ήθελε πολλά πολλά μαζί του μετά από αυτό που έγινε στο σπίτι του.
Ο Άλκης αφού πήρε το μήνυμα ξεκίνησε κατευθείαν για το νοσοκομείο , ήθελε να τρέξει κοντά της. Τελικά του έκανε μεγάλη ζημιά αυτη η μικρή. Έτρεχε σαν τρελός και η ταχύτητα ξεπερνούσε το φυσιολογικό. Τον σταμάτησε η αστυνομία και εκείνος έξαλλος τους έβριζε. Τρεις μήνες περίμενε να δει ξανά την Ωραιοζήλη δεν θα του το χαλούσαν αυτοί. Τον κατηγόρησαν για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας και τον έκλεισαν μέσα. Θα περνούσε αυτόφορο τη Δευτέρα. Τη Δευτέρα ; Είναι δυνατόν να περίμενε τόσο. Άρχισε να χτυπιέται στο κρατιτήριο με αποτέλεσμα οι αστυνομικοί να τον πάνε στον Διοικητή. Ο Άλκης εξήγησε τα πάντα αλλά δυστυχώς εκείνος δεν μπορούσε να βοηθήσει και αναγκαστικά θα περίμενε μέχρι τη Δευτέρα.
أنت تقرأ
SEXεμπερδέματα
عاطفيةΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;