Αυτά τα χάπια με κάνουν να νιώθω υπέροχα. Νομίζω ότι μπορώ να κατακτήσω όλο τον κόσμο. Το μόνο που με προβληματίζει είναι που υποσχέθηκα στην Άννα ότι θα της τηλεφωνούσα για να βγούμε αλλά δεν το έκανα ποτέ. Δεν με νοιάζει κιόλας ακόμα προσπαθώ να ξεπεράσω το θέμα της Πατρίτσιας! Τώρα είμαι καλά. Βέβαια έχω αυξήσει τα χάπια.
Δεν μου έφτανε το πρόβλημα με την Άννα έχω και τον Άλκη τώρα ο οποίος με πρήζει κάθε μέρα σχεδόν λέγοντας μου ότι άλλαξα. Φυσικά και άλλαξα προς το καλύτερο. Τον τσούζει μάλλον που τον ξεπερασα τόσο γρήγορα. Ακούω φωνες από κάτω , τι έγινε πάλι ;
"Κυρία Μαίρη ψάξτε το και μην το αφήνετε έτσι , την ξέρω καλά και...." Ο Άλκης... εδω ;"Μου λες ότι δεν ξέρω την κόρη μου ; Σας παρακαλώ κύριε Θεοτοκά φύγετε από το σπίτι μου. Μια χαρά είναι το παιδί μου."
"Αυτο σας λέω , ξαφνικά είναι μια χαρά. Από τότε που άλλαξε σχολειο..."
"Φτάνει. Ξέρω ότι είναι θέμα εγωισμού , ξαφνικά μια μικρότερη που νομίζατε πως είχατε του χεριού σας , σας χώρισε εκείνη πρώτη και μαλιστα σας ξεπέρασε και γρήγορα."
"Και δεν σας φαίνεται παράλογο αυτό ; πληγώθηκε από τον πρώτο της έρωτα και είναι μια χαρά;"
"Ενώ το να παίρνει ναρκωτικά δεν είναι καθόλου παράλογο. Και ποιος σας είπε ότι ήσασταν εσείς ο πρώτος της έρωτας. Ένας πλατωνικός ήσασταν που πέρασε." Ο Άλκης γελαει.
"Πλατωνικός; και μετά μου λέτε ότι ξέρετε πολύ καλά την κόρη σας . Αφήστε το και θα το ερευνήσω μόνος μου." Τι θα ερευνήσει αυτός ο βλακας ; Δεν παμε καθόλου καλά σε αυτό το σπίτι. Κατεβαίνω κάτω και βλεπω τη μαμά μου συγχυσμενη.
"Μαμά όλα καλά ;"
"Ναι , έλα να φας."
"Δεν πεινάω , ευχαριστώ."
"Ωραιοζήλη μου είσαι καλά ; Τώρα τελευταία δεν τρως."
"Κι εσύ τώρα τελευταία δεν πας στη δουλειά σου αλλά δεν σε ρώτησα αν είσαι καλά. Οπότε μια τέτοια ερώτηση ήταν περιττή!"
"Σε παρακαλώ μωρο μου , κάθισε μα μιλήσουμε."
"Τι να πούμε ρε μαμά εμείς οι δυο ;"
"Τι είναι αυτά που λες ; Καταρχάς δεν ξέρω ακόμα με ποιους κάνεις παρέα , από τότε που άλλαξες σχολειο χαθήκαμε."
"Δεν μου λες , σου φούσκωσε τα μυαλά ο Άλκης με τις μαλακίες του ;"
"Ωραιοζηλη πως μιλάς έτσι ;"
DU LIEST GERADE
SEXεμπερδέματα
RomantikΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;