Κεφάλαιο 40

1.6K 130 18
                                    

Ο Άλκης τους ακολούθησε στο τμήμα , περίμενε με όση υπομονή του είχε απομείνει να μάθει για ποιο πράγμα τον κατηγορούν. Καθεται στο ανακριτηριο με τα χερια πάνω στο τραπέζι ενώ δεν του έχουν βγάλει ούτε τις χειροπέδες. Επιτέλους μπήκε μέσα ο ανακριτής.

"Μπορω να μαθω το λόγο που βρίσκομαι εδώ και μαλιστα με χειροπέδες;"

"Ηρεμήστε κύριε Θεοτοκά όλα θα τα πούμε."

"Ωραία ρωτήστε με ότι θέλετε."

"Καταρχάς τι σχέση έχετε με την αγνοουμενη;"

"Ήταν μαθητρια μου στο σχολειο."

"Μόνο;"

"Μόνο. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι ;"

"Μηπως είχατε και κάποιου αλλού είδους σχέση;"

"Οριστε; όχι βέβαια!"

"Δηλαδή δεν έχετε βρεθεί ποτέ και πουθενά εκτός σχολείου;"

"Έχουμε βρεθεί στο σπίτι μου. Όταν ήρθα εδώ και αγόρασα το σπίτι απέναντι από το δικό της , μού πρόσφερε ένα κέικ για το καλωσόρισμα."

"Έχει έρθει άλλη φορά εκτός από εκείνη;"

"Ναι έχει έρθει! Που το πατε κύριε αστυνόμε; Τι ακριβώς θέλετε να μάθετε;"

"Μη βιάζεστε! Συζήτηση κάνουμε."

"Ανάκριση θελετε να πείτε. Με κουβαλήσατε εδώ και δεν μου έχετε πει ακόμα τον λόγο."

"Βρήκαμε φωτογραφίες με εσάς και την αγνοουμενη σε τρυφερές στιγμές στον υπολογιστή της."

"Ωραία. Είχαμε γνωριστεί σε ένα νησί και είχαμε σχέση μέχρι που εκείνη εφυγε χωρίς καμία προειδοποιηση. Από τότε ήταν οι φωτογραφίες. Η σχέση μας σταμάτησε από τότε που διδάσκω στο παλιό της σχολειο. Καταλάβαινετε σχέση καθηγητή - μαθητρια δεν είναι και ότι καλύτερο και σωστό για την κοινωνία."

"Και γιατί δεν το είπατε πριν που σας ρωτησα;"

"Με ρωτήσατε συγκεκριμένα για το τώρα. Από τη στιγμή που ήρθα στο χωριό."

"Είπατε πως εφυγε χωρίς να σας το πει, γιατί ;"

"Είχαμε μαλώσει. Νομιζα πως έβγαινε παράλληλα και με τον καλύτερο μου φίλο. Είχα θυμώσει και με εκείνον."

"Και τι σας έκανε να αναθεωρήσετε;"

"Βγήκα με τον φίλο μου και το συζήτησα. Μου διαβεβαίωσε ότι δεν είχαν τίποτα το ερωτικό μεταξύ τους."

"Ξέρετε γιατί άλλαξε σχολειο ;"

"Οχι. Ένας απλός καθηγητής είμαι , προφανώς και δεν ξέρω."

"Ειστε φιλος με την οικογένεια;"

"Πείτε το και έτσι."

"Ενδιαφέρεστε υπερβολικά για την μαθητρια σας."

"Τι σχέση έχει αυτό; Οποιοδήποτε και να ήταν το ίδιο θα έκανα. Δεν καταλαβαίνω ακόμα τον λόγο για τον οποίο κατηγορούμαι."

"Η φίλη της Ωραιοζήλης και πολλοί συμμαθητές της είπαν πως τους πρώτους μήνες βασάνιζατε την αγνοουμενη την τάξη. Γιατί το κάνατε αυτό ; Μήπως ήταν αυτός ο λόγος που άλλαξε σχολειο;"

"Ποια φίλη της το είπε αυτό ;"

"Άννα Παυλίδου. Η καλύτερη της φίλη. Επίσης πρόσθεσε πως όλο τον καιρό που της κάνατε καψονια , δεν χρειάζεται να μπω σε λεπτομέρειες ξέρετε πολύ καλά , είχε ενοχλήσεις με το στομάχι της. Καταλάβαινετε πως θα μπορούσε να σας κάνει μήνυση."

"Δεν καταλαβαίνω γιατί τα είπε αυτά η Άννα , εγώ σαν καθηγητης έκανα το καθήκον μου. Επίσης δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο."

"Κυριε αστυνόμε ελάτε μισό λεπτό , έχουμε ανακαλύψει κάτι στον υπολογιστή της ."

"Μαλιστα παιδί μου. Έρχομαι."
Μετά από δέκα λεπτά ο αστυνόμος ξαναμπήκε μέσα εξοργισμενος χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι.

"Για άλλη μια φορά μου είπατε ψέματα κύριε Θεοτοκά!"

"Τι ψέματα σας είπα δηλαδή;" Ρώτησε ήρεμος ο Άλκης.

"Μου είπατε ότι με την Ωραιοζήλη γνωριστηκατε στο νησί. Δεν μου είπατε όμως ότι μιλουσατε μέσω chat."

"Δεν γνώριζα πως ήταν εκείνη."

"Το γνωρίζατε , είχατε ανταλλάξει φωτογραφίες και μαλιστα κάνατε και cyber sex. Κυριε Θεοτοκά την ακολουθήσατε στο νησί με ποιο σκοπό ;"
"Τι εννοείτε ; Έχω εξοχικό στην Φολέγανδρο! "

"Μηπως σας βαρεθηκε και εσείς τη σκοτώσατε και εξαφανίσατε το πτώμα της ή την έχετε κρυμμένη κάπου ; Καλύτερα να μιλήσετε τώρα για να ελαφρυνετε τη θέση σας."

"Δεν έχω να πω κάτι. Εκεί τη γνώρισα τυχαία. Η φίλη της η Άννα είχε σχέση με τον καλύτερο μου φίλο."

"Κυριε αστυνόμε ελάτε σας παρακαλώ , έχουμε νέα δεδομένα στην υπόθεση." Επειτα από μισή ώρα αναμονής ένας υπαστυνομος μπήκε και του έβγαλε τις χειροπέδες.

"Φαίνεται πως η καλή σου τόσο καιρό έκανε chat με έναν άλλον και μπορεί να τον ακολούθησε. Και μετά λένε εξαφάνιση ! Καθόμαστε σαν..."

"Τις εννοείτε ;"

"Ότι μάλλον την κοπανησε με κανέναν , τι να εννοώ !"

Μικρό. Δεν ξέρω πότε θα ξαναβάλω...sorry.
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας

SEXεμπερδέματαWhere stories live. Discover now