Δεν τον αντεχω αλλο , μου εχει κανει τη ζωη τοσο δυσκολη. Να εχω το αγχος των πανελληνιων να εχω και αυτον. Θα παω σπιτι του να το ξεκαθαρισουμε. Χτυπησα την πορτα και μου ανοιξε
σχεδον αμεσως."Μπα ! Πως και απο τα μερη μου;" Αυτη την ειρωνεια δεν την αντεχω.
"Ηρθα για να μιλησουμε." Ανοιξε περισσοτερο την πορτα και μπηκα μεσα.
"Καθησε!" Εκανα αυτο που μου ειπε και εκατσε κι αυτος σχεδον διπλα μου.
"Τι συμβαινει;" Προσπαθησα να κρατησω τα δακρυα μου αλλα δυστυχως δεν τα καταφερα. Τοτε εκεινος ηρθε πιο κοντα μου.
"Κοιτα με!" Με προσταξε αλλα δεν ηθελα να με δει να λυγιζω.
"Εδω! Στα ματια κοιταμε και πες οτι εχεις να μου πεις!"
"Σε παρακαλω σταματα να μου το κανεις αυτο..."
"Ποιο ματια μου;" Με ρωτησε σχεδον ψιθυριστα.
"Να με βασανιζεις. Και μεσα και εξω απο την ταξη , δεν το αντεχω αλλο. Παραιτουμαι... αν θες σκοτωσε με αλλα σταματα να με βασανιζεις." Τοτε με αγκαλιασε.
"Άλκη συγνωμη. Συγνωμη για ολα."
"Σσς μη μιλας." Τον εσπρωξα απαλα.
"Επισης θελω να σου πω..."
"Δεν θελω να ακουσω τιποτα."
"Οχι.. ασε με να σου πω , σε παρακαλω. Με εμενα και το Χάρη δεν εγινε ποτε τιποτα. Δεν με εχει αγγιξει κανεις γι αυτο απεκλεισα το γεγονος οτι μπορει να ειμαι εγκυος." Ανακατευομαι παλι.
"Ποτε , τιποτα;"
"Μονο ενα φιλι... κι αυτο επιτηδες γιατι με προσβαλλε η θεια μου. Δεν σημαινε ομως τιποτα απολυτως και για τους δυο μας. Θελω να παω λιγο στην τουαλετα." Μου εγνεψε καταφατικα. Ετρεξα κατευθειαν στην τουαλετα και αρχισα να βγαζω οτι υπηρχε στο στομαχι μου. Αφου πλυθηκα βγηκα εξω και ειδα το τραπεζι στρωμενο.
"Άλκη τι ειναι ολα αυτα;"
"Δεν τρως καλα και γι αυτο ανακατευεσαι. Κατσε."
Αφου εφαγα οτι υπηρχε στο τραπεζι μετα αρχισα να το μαζευω."Ασ'τα κατω , θα τα μαζεχω εγω μετα. Θελω να κοιμηθεις εδω για να σε προσεχω αφου λειπουν οι γονεις σου. Και μην τολμησεις να αρνηθεις!" Δεν με επαιρνε να του πω οχι και απλα εγνεψα καταφατικα. Μου εδωσε να βαλω δικες του φορμες και μολις με ειδε γελουσε..
"Άλλη μια Ωραιοζηλη χωραει εκει μεσα."
"Σταματηστε να με κοροιδευετε κυριε Θεοτοκα!"
"Οποτε τον θυμομαστε το πληθυντικο. Επιβαλλεται να σε τιμωρησω." Ειπε με αυστηρο τονο και με αγκαλιασε οδηγωντας με στο κρεβατι. Με ακουμπησε απαλα και με κοιταξε στα ματια.
"Συγνωμη. Επρεπε να σε αφησω να μου εξηγησεις." Αρχισε να με φιλαει απαλα και εγω τον....
Ενα πολυ μικρο κεφαλαιο επειδη μου το ζητησατε...
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ESTÁS LEYENDO
SEXεμπερδέματα
RomanceΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;