Στο πλοίο πλεόν...
"Ωραιοζήλη..."
μ τι;"
"Ωραιοζήλη γαμώτο μου"
"Τι ;"
"Ζαλιζομαι και δεν έχω πάρει μαζί μου τα ειδικά χάπια" ωχ τι είπε μόλις τώρα ; δεν πήρε τα χάπια της ; Παναγία μου και Χριστέ μου τι θα τραβήξω..
"Άνναααα γρήγορα στο μπάνιο" τι τρελες που ειμαστε ποσους παιζει να παρασυραμε ;; αλλα δεν πειράζει , αναγκη ηταν....
Όση ώρα περίμενα την Άννα βγήκε ένας κύριος από τη διπλανη τουαλέτα. Καλά χαζός είναι ; στις γυναικείες μπήκε . Θα τον κανονίσω εγω!"Πάτε καλα κυριε μου;Πώς μπαίνετε έτσι στις γυναικείες τουαλέτες;"
"ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ" Ωπα ; γελάει ; καλά είδαν τα ματάκια μου ;
"Τι γελάς ρε γελοίε, δεν φτάνει που μπήκες στις γυναικείες τουαλέτες έχεις το θράσος και γελάς, αν είναι δυνατόν δηλαδή"
"Συγνώμη δεσπινοις μου αλλά μάλλον εσείς κάνετε το λάθος. Αυτές είναι οι αντρικές. Δεν φτάνει λίγη παρατηρητικοτητα"
Τι έκανα μολις τωρα.."Συγνω...." δεν προλαβα να ολοκληρώσω με διέκοψε η Αννα
"Τι έπαθες ρε Ωραιοζήλη και φωνάζεις;"
"Μπερδευτήκαμε και καταλάθος μπήκαμε στις αντρικές τουαλέτες. Απο τον πανικό μου δεν το προσεξα και αρχισα να φωνάζω στον κύριο. Χιλια συγνωμη. Εσύ πώς είσαι ; όλα εντάξει με τον εμετό;"
"Το ξέρω Ωραιοζήλη μου. Απλά προτιμώ τις αντρικες τουαλέτες που είναι πιο καθαρες" Και δεν μπορούσε να με ενημερωσει βεβαια. Έπρεπε να γινω ρεζιλι στον κυριο. Ποιον κυριο δηλαδη δεν παιζει να ειναι πάνω απο 30 και ωραιος κιολας. Γαμωτο!
"Και είπατε να ερθετε εδω να τις λερώσετε ε;" έφυγε και εκλεισε το ματι στην Αννα. Πολύ θρασος!
Μόλις επιστρεψαμε στις θεσεις μας εδωσα στην Άννα λίγο χυμο θα της έκανε καλο. Συζητήσαμε για τον θρασύ κυριο. Της αρεσε της Αννουλας, μαλιστα! Μετα απο λιγο σταματησαμε την κουβεντουλα και αρχισαμε να ακουμε μουσικη. Σε καποια φαση γυρναω πισω και τον βλεπω να κοιταει. Δεν θα τα παμε καθολου καλα. Απευθειας σκουνταω την Άννα και φανερα ενοχλημενη με εβρισε. Καλα λεω και το αφηνω στην ακρη προς το παρον. Με το που της δειχνω που να κοιταξει,χαμογελαει και ο κυριος ανταπεδωσε κατευθειαν το χαμογελο. Ευγενεστατος...Ήρθε και εκατσε στην παρεα μας.
"Γεια σας κορίτσια ; τι κάνετε ; εσύ Άννα όλα καλά με τον εμετό;" Που στο διαολο ξερει το ονομα της. η Άννα μένει μαλακας!
"Συγνωμη...αλλά...." δυσκολευτηκε να ολοκληρωσει. Λογικο!
"Που ξέρω το ονομά σου ; Ξεχνας εύκολα μικρό κορίτσι" Να το ! της εκλεισε παλι το ματι και συνεχισε.
"Πριν σε φωναξε η....Ωραιοζήλη είπαμε;" ρωτησε και εγνεψα καταφατικα. Θυμαται τα ονοματα μας. Πεταχτηκα δεν κρατηθηκα" Δεν είπαμε...Εσύ τα δικά μας τα ξέρεις , εμείς να μην ξέρουμε το δικό σου;"
"Φυσικά , να μην ξέρεις ποιον έβρισες στις τουαλέτες ; Πέτρος χάρηκα" Συνεχίζει το ιδιο στυλακι οπως πριν στις τουαλετες. Δεν θα τα παμε καλα..
"Έχετε πολύ ωραίο όνομα!!!" Ναι Αννουλα η πληθυντικοι μας μαραναν
"Σιγα τη διαφορα βρε κοριτσι μου. 29 ειμαι... εσείς αν επιτρέπεται ; "πεταγομαι κατευθειαν πριν πει το οτιδηποτε η Αννα
"19...παντως φαινεσαι πολυ μεγαλυτερος" του λεω και κλεινω το ματι.
"Και εσεις μου κανατε για μικροτερες. 16-17" Νταξει φιλε το εκαψες οχι και 16 !
Λεγαμε διαφορες βλακειες. Καθηγητης Χημικος ειναι. Αχ ειπα καθηγητης και θυμηθηκα τον Αλκη. Δεν πηρα και το λαπτοπ μου μαζι, το μετανιωσα αλλα δεν πειραζει 15 μερες ειναι θα περασουν. Τέλος πάντων καλύτερα να τον ξεχασω. Δεν θα ξαναμπω στο δωματιο chat. Λες και θα τον δω ποτε.Λοιπον με τον Πετρο η Αννα ανταλλαξαν τηλεφωνα αφου παει και αυτος στην Φολεγανδρο. Σε εναν φιλο του που εχει σπιτι εκει. Τελικα αλλαξα γνωμη γι'αυτον , εχει πολυ χιουμορ.
KAMU SEDANG MEMBACA
SEXεμπερδέματα
RomansaΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;