Ηξερα πως αν δεν πηγαινα θα γινοταν εξαλλος. Χτυπησα την πορτα και μου ανοιξε κατευθειαν.
"Γιατι δεν μπηκες με τα κλειδια σου;"
"Δεν το θεωρησα σωστο."
"Διακρινω μια ειρωνεια;"
"Καθολου!"
"Ολα αυτα που μου ειπες στην ταξη δεν θα τα παρω στα σοβαρα. Το γεγονος αυτο θεωρειται ληξαν."
"Οχι! Θελω να μαθω!"
"Νομιζω πως σου ειχα πει εξ'αρχης που θα πηγαινα."
"Εφυγες χθες χωρις να με φιλησεις."
"Αυτο ηταν το προβλημα σου; οτι δεν σε φιλησα ή οτι σκεφτοσουν οτι πηδουσα άλλη;" Ειχε δικιο.
"Μαλλον το δευτερο Ωραιοζηλη."
"Κοιμηθηκες με αλλη;"
"Χθες δεν μου ειπες οτι μου εχεις εμπιστοσυνη; ΓΑΜΩΤΟ ΔΗΛΑΔΗ , ΟΥΤΕ 24 ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΟΥ;" Κατεβασα το κεφαλι.
"Συγνωμη , εχεις δικιο!" Με τραβηξε και με πηρε στην αγκαλια του.
"Ενα ποτο ηπια και μετα πηγα σπιτι μου."
"Και γιατι δεν ηρθες εδω να σε δω και να κοιμηθω ησυχη.""Ηθελα εκει... στην ηρεμια μου."
"Μου ελειψες πολυ."
"Εμενα να δεις! Οταν σε ειδα ετσι σημερα , μου γαμησες την ψυχολογια. Μην ξαναγινει!"
"Να μεινω εδω τωρα;"
"Οχι , να πας να διαβασεις , θα τα πουμε το βραδυ. Και μη τυχον δεν ξανα μπεις με το κλειδι που σου εδωσα!"
Ατελειωτες μου φανηκαν οι ωρες μεχρι να βραδιασει. Τελειωσα στις εντεκα και πηγα απευθειας σπιτι του. Ανακατευομουν και παλι αλλα δεν εδωσα σημασια , μαλλον απο το αγχος θα ειναι.
Ανοιξα με το κλειδι που μου εδωσε ο Άλκης αλλα δεν ηταν πουθενα. Ακουσα το νερο που ετρεχε απο το μπανιο και ηθελα να μπω κι εγω μαζι του αλλα θα θυμωνε. Μετα απο δεκα λεπτα βγηκε με μια πετσετα γυρω απο τη μεση. Μολις με ειδε μπηκε στο δωματιο και τον ακολουθησα κι εγω."Κυνηγητο θα παιζουμε τωρα;" ειπε καθως καθομουν πανω στο κρεβατι.
"Οχι... και στο κατω κατω αν δεν θες να προχωρισουμε το καταλαβαινω." Με πλησιασε και εκατσε διπλα μου.
"Δεν ειναι αυτο. Απλα ειμαι βιαιος και αγριος.... πρωτη φορα κανω σχεση με ενα κοριτσι που δεν εχει ολοκληρωσει και δεν μπορω να σου φερθω τρυφερα. Ειμαι αγριος ρε γαμωτο και θελω να μπω μεσα σου και να μην μπορεις να παρεις τα ποδια σου."
"Άλκη... με τρομαζεις."
"Αυτος ειναι ο λογος και οχι οτι δεν σε θελω." Αρχισα να τον φιλαω. Απο τη μια φαβαμαι να προχωρησω και απο την άλλη ξερω πως θα μου φερθει αψογα ανεξαρτητα τι λεει εκεινος.
Χάιδευε τη μεση μου και επειτα μου εβγαλε τη μπλουζα. Καταλαβαινω οτι το εσωρουχο μου ειναι παρα πολυ υγρο και ανυπομονω να το διαπιστωσει και ο ιδιος. Ανεβαινει πανω μου και με φιλαει στο λαιμο. Εχω ανατριχιασει ολοκληρη. Του ξεφευγει ενα γελακι και κοκκινιζω. Υψωνω λιγο τη μεση και μου ξεκουμπωνει το σουτιεν. Οι ρογες μου εχουν πεταχτει ηδη εξω και ο Άλκης τις δαγκωνει ενω με το ενα χερι κανει μαλαξεις στο άλλο. Το αλλο του χερι κατεβαινει σιγα σιγα και μπαινει μεσα απο το παντελονι μου. Μολις καταλαβαινει τον ερεθισμο μου σταματαει αυτο που κανει και με κοιταει στα ματια χαμογελωντας. Λατρευω τοσο πολυ τα μπλε ματια του. Αφηνει υγρα φιλια στην κοιλια μου και μου κατεβαζει το παντελονι μαζι με το εσωρουχο. Αρχιζει να μου γλειφει ην κλειροτιδα και ενας αναστεναγμος μου ξεφευγει. Συνεχιζει βαζοντας ενα δαχτυλο μεσα και κανει κυκλους. Επειτα το βαζει και το βγαζει κοιτωντας με για να δει την αντιδραση μου."Άλκη μη με βασανιζεις αλλο!" Του ειπα καθως δεν αντεχα αλλο αυτο το μαρτυριο. Εκλεισα τα ματια και απολαμβανα καθε αγγιγμα του. Ξαφνικα νιωθω τη στιση του να εισχωρει σιγα σιγα μεσα μου. Πονεσα λιγο.
"Κανε λιγο υπομονη μωρο μου." Μου ειπε τρυφερα ενω προσεχε να μην πονεσω αλλο .
"Το ηξερα πως θα ησουν τρυφερος μαζι μου και δεν θα με πονουσες."
"Μη μιλας αλλο!"
Μου ειπε και εισχωρησε πιο βαθια. Αρχισα να απολαμβανω ηδη τις ωθησεις του και σε λιγο θα τελειωνα. Ετρεμα στα χερια του και τον ηθελα ακομα πιο πολυ.Τωρα που εχουμε παλι σχολειο , μην περιμενετε να ανεβαζω συχνα!
Εχω πανελληνιες φετος!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!!!
ESTÁS LEYENDO
SEXεμπερδέματα
RomanceΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;