"Ωραιοζήλη εχεις ξεπερασει καθε οριο. Ο άνθρωπος πριν λιγες μερες ηρθε απο την Κυπρο. Επισης μαθε να μιλας γιατι θα ειναι καθηγητης σου..."
"Δεν θα ειναι! Εγω το παραταω το σχολειο!"
"Τι ειναι αυτα που λες; Και τι θα κανεις;"
"ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΟΥΤΑΝΑ!" Με χαστουκισε με ολη της τη δυναμη και αμεσως ανεβηκα στο δωματιο μου και αρχισα να κλαιω. Ποσο τη μισω θεε μου! Με εκανε ρεζιλι μπροστα στον Άλκη και με χαστουκισε , πραγμα που δεν εκανε ποτε ξανα. Χτυπησε η πορτα και ειδα τον Άλκη με ενα χαμογελο νικης.
"Ολα εδω πληρωνονται μικρη. Και αυτο που εγινε σημερα δεν ειναι τιποτα μπροστα σ αυτα που θα σου κανω ακομα."
"Γιατι; Γιατι τι εκανα;" Ελεγα και ακομα ετρεχαν δακρυα απο τα ματια μου.
"Οο ελα τωρα Ωραιοζηλη... εχεις καταντησει γραφικη. Θυμισου! Τα λεμε αφου... μενω απεναντι." Εφυγε και μετα απο λιγο κατεβηκα κατω προετοιμασμενη για το κηρυγμα που θα επακολουθησει.
"Ρεζιλι με εκανες μπροστα στον ανθρωπο." Εκανα εναν μορφασμο αηδιας!
"Ειναι τοσο καλος ο Άλκης. Μεχρι και πανω ανεβηκε για να σε κανει να νιωσεις καλυτερα αλλα εσυ πλεον δεν εκτιμας τιποτα. Πες μου τι σου συμβαινει αγαπη μου." Ανεβηκε πανω για να με κανει να νιωσω καλυτερα. Μαλακιες! Αλλα ορκιζομαι πως θα μου το πληρωσει πολυ ακριβα.
"Τιποτα ρε μαμα και σταματα να μιλας συνεχεια γι αυτον. Θεο τον εχεις κανει πια!"
"Λοιπον Ωραιοζηλη θα του πας το κεικ που μολις εβαλα στο φουρνο. Θα πας και θα του πεις οτι το εφτιαξες εσυ για να του ζητησεις συγνωμη."
"Μαμα τι φθηνα κολπα ειναι αυτα;"
"Καθολου! Θα πας και θα του ζητησεις συγνωμη..." Ειναι μια καλη ευκαιρια να βαλω σε εφαρμογη το σχεδιο μου.
"Καλως θα παω αλλα μονο για σενα. Παω να διαβασω , μολις ειναι ετοιμο το κεικ φωναξε με."
Μετα απο μια ωρα η μανα μου με φωναξε για να παω το κεικ σ αυτον. Χτυπαω την πορτα και μου ανοιγει. Ξαφνιαζεται...
"Εφτιαξα κεικ και ειπα να στο φερω για να σου ζητησω συγνωμη." Μου εκανε ενα νευμα και περασα.
"Τι προσπαθεις να πετυχεις; Νομιζεις πως με ενα κεικ θα τα ξεχασω ολα;"
"Οχι... αληθεια οχι. Απλα ρε Άλκη μενεις απεναντι μου , εισαι καθηγητης μου στο σχολειο και θα..."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SEXεμπερδέματα
Любовные романыΤι γίνεται όταν τα φτιάχνεις με τον καθηγητή σου και κρύβεις πολλά μυστικά από όλους ;