҉ 46. Ukaž mi tvá tetování ...҉

1.2K 101 12
                                    


It's time for me to take it

I'm the boss right now

I'm not gonna fake it

Not when you go down

Cause this is my game

And you better come to play

Stála jsem pod proudem horké vody ve sprše a zpívala si písničku od Demi Lovato. Zbožňovala jsem ten rytmus a text byl dokonalý. Mírně jsem pohupovala svými boky a užívala si příjemné bubnování kapek vody dopadajících na mé tělo a podlahu sprchového koutu.

Uvolnila jsem se a snažila se nemyslet na Zayna a na to, jak mne naštval.

I used to hold my freak back

Now I'm letting go

I make my own choice

Bitch, I run this show

So leave the lights on

No, you can't make me behave

Věděla jsem, že neumím zpívat, ale nemohla jsem si pomoct, vždycky jsem si ráda zpívala, nebo pobrukovala, ať to bylo kdekoli. Vždy jsem ignorovala kolemjdoucí lidi, smích kamarádů, nebo rodičů. Jakoby přestal svět existovat.

So you say I'm complicated

That I must be outta my mind

But you've had me underrated

Rated, rated

Když jsem začínala refrén, přišlo mi, že slyším kroky a otevírání dveří. Ale rozhodla jsem se tomu nevěnovat pozornost. Ve zpívání jsem ale nepokračovala, jen jsem si broukala.

Po několika minutách jsem uznala za vhodné vylézt ven. Osušila jsem se a oblékla se do volného trička a šortek.

Jakmile jsem vešla do pokoje, lekla jsem se. Na posteli seděl Zayn.

„Co tu chceš?" zmocnila se mne zlost, i když jsem si myslela, že už to dávno přešlo.

„Přišel jsem se omluvit." Pronesl.

„Fajn." Pokrčila jsem rameny, dveře do koupelny jsem za sebou zavřela a potom jsem přešla na druhou stranu místnosti, kde jsem si sedla na židli.

„Asi jsem se měl víc zajímat a udělat si čas..." začal.

„Jo to měl." Souhlasila jsem.

„Snažím se, jenže to prostě občas ujede a já nevím, co dělat." Prohrábl si vlády a vydechl

„Asi jsem se taky měla trochu uklidnit, ale naštval jsi mě." Přiznala jsem.

„Budu se snažit, slibuju." Pousmál se. Já mu to oplatila. Vstala jsem, přišla k němu a dala mu pusu na tvář.

„Odpuštěno." Roztáhla jsem rty do velkého úsměvu, stejně tak i on. Chytil mě za ramena a přitáhl si mne blíž k němu. Políbil mě.

„Mám volno, co bys chtěla dělat?" zeptal se, když se odtáhl.

„Asi bych si jen tak povídala." Navrhla jsem.

„Dobře." Usmál se. Lehla jsem si na postel a ruce si dala pod hlavu.

„Řekneš mi, cos dělala s Louisem?" optal se. Trochu jsem se zarazila, ale měla jsem podstatně lepší náladu a nakonec jsem mu to tedy prozradila.

„Učí mě střílet a bojovat." Zamumlala jsem.

„Cože?" vyhrkl překvapeně.

„Jo, nebaví mě jen sedět a nic nedělat, chci s vámi útočit." Vysvětlovala jsem. Nespustil ze mne pohled ani na vteřinu. „Nechci nečinně sedět. Už ne."

„Nemyslím si, že je to dobrý nápad." Podotkl, ale já si hodlala stát za svým.

„To je mi jedno!" odsekla jsem. „Nemůžeš mě zastavit." Odporovala jsem.

„Fajn, ale až se sám ujistím, že zvládáš střelbu i boj naprosto skvěle." Určil mi podmínku a já zakoulela očima. Tak to bude ještě chvíli trvat. Ozvalo se moje podvědomí.

„Nestačilo by jen trochu?" zkusila jsem ho přemluvit.

„Ne nestačilo. Jestli se chceš účastnit, budeš všechno bravůrně ovládat. Jinak na to rovnou zapomeň." Odpověděl na mou snahu zmírnit jeho podmínky.

„Ani trošku méně?" udělala jsem psí oči.

„Ne." nepovolil.

„Prosímmm." Zamrkala jsem a povytáhla spodní ret.

„Nepřemluvíš mě." Zakroutil hlavou. Povzdechla jsem si. Radši už jsem mlčela. Zayn si sedl blíž ke mně. Nakonec si taky lehl.

„Vezmeš mě zas někdy na ten ostrov?" přerušila jsem ticho, které už chvíli v místnosti vládlo.

„Jaký myslíš?" odvětil.

„Ten s lagunou."

„Třeba někdy ano."

„Budeš tady přes noc?"

„Pokud chceš..."

„Jasně." Zasmála jsem se. „A teď mi ukaž tvá tetování." Pobídla jsem ho.

„Všechny?" povytáhl obočí.

„Co uznáš za vhodné." Povytáhla jsem koutky ještě o něco výše.

„Jak si přeješ." Sedl se a sundal si tričko. Měl opravdu hodně tetování. Hned jsem si všechny začala prohlížet a přejíždět po nich.

„CO znamená tohle?"

Ahoj, po třech týdnech čast... (myslím, že to jsou tři týdny) Omlouvám se, neměla jsem čas...

Teď jsem si nějaký našla, tak tu máte takovou kratší část :)

Snad se vám líbila, asi není nijak extra, ale snad je to aspoň ucházející :)

Díl věnuju vám všem, jako omluvu :)

LOVE Ya

Kattynka


The Pirate (FF-Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat