Not new part...

1K 46 10
                                    

Ahoj, tohle není nová čast, ale nebojte dneska ji plánuju přidat ;) tohle je jen prosba, jestli byste si přečetli můj popis oblíbeného místa... Je to sloh do školy a já bych chtěla znát váš názor, jestli je to dobré a jestli to tak může být, nebo jestli to mám pozměnit, případně celé přepsat.... předem moc děkuju za všechny vaše názory :)


Mé oblíbené místo se nachází kousek za vesnicí, kde bydlím. Je za malým pruhem lesíka, který ho tak chrání před větrem. Každým krokem hluk cesty utichá a ve vzduchu se rozplývá vůně pryskyřice a jehličí.

Na konci lesíka se kroutí malý potůček, který následně bystře stéká po skálách a balvanech dolů do rokle nesoucí název Žebrácká rokle podle pověsti, jež o ní vypráví. Ze dna rokle se nese hučení a bublání onoho proudu vody, který vytváří příjemnou atmosféru.

Podél strže je postavené zábradlí ze světlého dřeva, čímž chrání všechny, kteří tudy procházejí, před pádem dolů. Nad roklí se sklání několik stromů, listnatých i jehličnatých. Šum větru v jejich větvích se tak přidává k melodiím potůčku dole.

Pěšinka pokrytá listím, jehličím a hlínou pokračuje malou lávkou křížící bystřinku. Pak dál podél zábradlí, až znovu mizí v protějším lese. Po levé straně za lávkou nehnutě postává vysoký dub vrhající stín své koruny na dřevěnou lavičku.

Je to jediné místo na sedění, pokud si nechcete sednout na zem. Poskytuje krásný výhled na rokli a část louky. Tento výhled je nejkrásnější v létě, kdy je celá plocha louky porostlá pestrobarevným kvítím. Jejich vůně je v souladu se závanem pryskyřice, jehličí a čerstvého listí.

A to je důvod, proč je to moje nejoblíbenější místo v obci.

:))))))

Kattynka


The Pirate (FF-Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat