Is Het Erg ?

500 20 0
                                    

Eleanor en Louis vind ik een leuk koppel. Maar in dit verhaal is het even anders xD Okay Enjoy !!!!!

~

POV Lynn

"Oke wat is er gebeurt ?" Vraagt Harry als we alleen zijn. "Louis kan niet kiezen." Zeg ik. "Voor wat ?" Vraagt Harry. "Hij vindt me leuk." Mompel ik. Zo te zien heeft Harry het wel gehoord en schrikt. "Maar hij vindt Eleanor toch leuk ?" Vraagt hij. "Ja ook." Zeg ik. "Maar ...." Harry stopt met zijn zin en denkt even na. "Maar wat ?" Vraag ik. "Nee laat maar." Mompelt hij. "Hij kan dus niet kiezen. Eleanor of ik." Zeg ik. "Heb je gevoelens voor Louis ?" Vraagt Harry. "Ik weet het niet." Zeg ik. Ik hoor de deur opengaan. "Hey." Zegt Louis. Ik kijk op en zie dat zijn ogen niet meer rood en dik zijn. "Hey." Zeg ik zachtjes. "Ik ga weer." Zegt Harry. "Oke." Zeg ik. En hij loopt naar buiten. "Lynn kijk." Begint Louis. "Ik heb Eleanor gedumpt." Zegt hij. "Wat ....?" Zeg ik. "Ik raak zo door de war dus het is beter als ik geen relatie meer heb." Zegt Louis. "Maar Lou-" Ik kan mijn zin niet afmaken. En voel de lippen van Louis op die van mij. Ik leg mijn armen om zijn nek en hij

om mijn heupen. Even later voel ik me schuldig. Ik duw Louis van me af. "Sorry." Zeg ik en loop naar de badkamer.

POV Louis

"Shit." Vloek ik zachtjes. Ik moest me inhouden. Ik heb nu mijn beste vriendin gezoend. Dalijk raak ik haar kwijt. Ik loop naar onder en ga naar de wc. Ik doe de deur opslot. En doe de deksel van de wcpot omlaag. (A/N Idk hoe je dat noemt oke ?!) Ik ga erop zitten en ik voel weer tranen achter mijn ogen prikken. Ik doe mijn hoofd in mijn handen en snik zachtjes. "Lou ?" Hoor ik aan de andere kant van de deur. "Ja." Zeg ik met een trillende stem. "Doe alsjeblieft open." Ik doe hem open en zie Harry staan. "Gaat het ?" Vraagt hij bezorgt. Ik schud mijn hoofd. "Kom naar de woonkamer dan kun je wat water drinken om te kalmeren." Zegt hij. Ik knik en loop naar de woonkamer. "Hier." Zegt hij en geeft me een glaasje water. "Dankje." Fluister ik en staar voor me uit. "Lou wat is er ?" Vraagt Harry. "Ik ben zo stom." Fluister ik. "Hoezo ?" Vraagt hij. "Eerst laat ik haar bijna stikken en dan ga ik haar ook nog eens zoenen." Zeg ik boos. Ik ben boos, boos op mezelf, dat ik zomaar een beste vriendin van me zoen. "Je kan er niks aan doen dat je haar leuk vindt." Zegt Harry. "Maar ik kon mezelf wel tegenhouden om haar niet te zoenen !" Schreeuw ik uit.

POV Harry

"Blijf hier. Ik kom zo terug." Zeg ik. Hij knikt. Ik loop naar boven en klop aan bij de badkamer. "Mag ik alsjeblieft binnen ?" Vraag ik. De deur gaat open. "Hey." Zegt Lynn zacht. "Hey." Zeg ik en loop naar binnen. "Waarom hoorde ik Louis net schreeuwen ?" Vraagt ze zachtjes. "Hij is boos op zichzelf." Zeg ik. "Hoezo ? Ik liet het gewoon toe en zoende terug." Zegt Lynn. "Wil je alsjeblieft naar onder om met Louis te praten ?" Vraag ik. Ze zucht. "Oke dan." Zegt ze. Ik geef haar een knuffel.

POV Lynn

Ik loop rustig naar onder. "En wat zei ze ?" Zegt Louis. "Ehm .... Lou ?" Hij kijkt verschrikt op. "Ben je boos ?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Ik heb je wel gezoend terwijl ik net mijn vriendin heb gedumpt." Zegt hij. "Ja weet ik maar ...." Ik zucht even. "Maar ik weet dat je dat niet zomaar doet." Zeg ik. "Dus je bent niet boos op me." Zegt hij. "Nee ik ben niet boos op je. Maar ik moest van Harry met jou praten." Zeg ik. "Oke." Zegt Louis. "Waarom ben je zo streng tegen jezelf ?" Vraag ik zachtjes. "Wat bedoel je ?" Vraagt hij. "Je bent de laatste dagen vaak boos op je zelf." Zeg ik. "Klopt." Zegt hij. "Waarom ?" Vraag ik. "Ik wil jou niet kwijtraken." Zeg hij. "Maar je raakt me niet kwijt. Maar je moet niet zo dom denken." Zeg ik. "Ik ben gewoon stom." Zegt hij. "Lou alsjeblieft zeg niet dat je stom bent." Zeg ik. "Maar ik ben het wel." Zegt hij. "Lou ....." Zeg ik. "Als ik niet stom was had ik JOU niet gezoend." Zegt hij boos. "Maar je kan er niks aan doen dat je me leuk vindt." Zeg ik. "Ja maar ik kon mezelf toch wel in bedwang houden ?!" Schreeuwt hij. "Maar met die zoen deed ik verdomme aan mee ! Als ik het niet wilde duwde ik je meteen weg." Het laatste fluister ik. Maar blijkbaar heeft hij het wel gehoord. "Wat bedoel je met 'Als ik het niet wilde duwde ik je meteen weg.'?" Vraagt hij. "Ik .... Uhm .... Ik duwde je pas weg toen ik me schuldig voelde." Fluister ik. "Dus je vond het niet erg dat ik je zoende ?" Vraagt hij.

~

Nog een stukje erbij ^^ Ik heb hier meer inspiratie voor dan My Stupid Life. SORRYYY Irene ..... (Mijn real vriendin die in My Stupid Life speelt :)) Okay tot het volgend hoofdstukjee :)

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu