The Dream

406 14 9
                                    

POV Niall

Ik moet het ooit vertellen. Louis komt Lynn's kamer uitlopen met dikke rode ogen. "Louis what's wrong ?" Vraag ik en geef hem een knuffel. Ik hoor hem huilen met lange uithalen. "Lou ga naar Harry toe en ik ga met Lynn praten oke ?" Vraag ik terwijl ik hem bij zijn schouders vasthoud. Hij knikt voorzichtig. Ik geef hem een kus op zijn wang en loop naar Lynn's kamer. Ik zucht zachtjes en klop voorzichtig op de deur. "Wie is daar ?" Vraagt een zachte stem. Lynn. "Niall mag ik binnen komen ?" Vraag ik en kijk door het kiertje. Ik zie haar knikken. Ik doe de deur meer open en loop naar binnen. "Wat doe je hier ?" Vraagt ze bot. Ik zie dat ze er meteen spijt van krijgt. "Sorry." Zegt ze er snel achteraan. "Maakt niks. Maar ik ben hier omdat ik me verveelde." Lieg ik. "Nu even serieus." Zegt ze. "Ik ...." Ik zucht diep. 'Je moet het zeggen Niall.' Zegt een stem in m'n hoofd. "Ik vind je leuk." Zeg ik voorzichtig terwijl ik naast haar op bed ga zitten. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Sorry je moest het gewoon weten." Zeg ik als ze niks terug zegt. Ik wil opstaan maar ze trekt me terug aan mijn arm. Ik kom een beetje verkeerd terecht waardoor ik op Lynn val. Met nog minder dan 1 centimeter tussen ons. Ik word rood. Lynn glimlacht zwakjes. "Euh ..... S-sorry." Zeg ik stamelend. Ze trekt me beetje naar voren. Waardoor mijn lippen op die van Lynn zitten. Ik schrik even maar zoen haar terug. Lynn glimlacht tijdens de zoen. Opeens word ik ruw van haar afgetrokken. Ik val door de schrik op de grond. Lynn blijft aan me haken daardoor valt ze ook op me. Ze gilt het uit van de pijn. Als ik opkijk zie ik dat Louis me boos aan kijkt. Ik probeer het te negeren en kruip naar Lynn. "Lynn gaat het ?" Vraag ik zacht. Ze schud haar hoofd. "Louis zoek een dokter NU." Schreeuw ik. "Waarom ga jij niet Niall ?" Vraagt hij boos. "Louis het gaat nu niet om wie Lynn krijgt maar om HAAR. ZE HEEFT PIJN DUS LAAT HET FEIT DAT WE VAN HAAR HOUDEN !!!!!" Schreeuw ik boos tegen hem. Hij van schrik achteruit. "S-sorry." Mompelt hij en loopt weg. "D-dankje." Zegt Lynn voorzichtig. "Alsjeblieft. Het spijt me." Zeg ik. "Hoezo ?" Vraagt ze. "Het is allemaal mijn sch-"

"Nee Niall het is het niet. Ik zoende jou. En ik trok jou terug naar mij. Ik wilde dat jij bleef. Dus geef jezelf niet de schuld. Het is allemaal mijn schuld." Zegt ze. Ze sluit rustig haar ogen. "Lynn, ik houd van je blijf alsjeblieft bij me." Zeg ik. "S-sorry Niall. Het spijt me." Zegt ze voordat haar ogen voor ledig sluit. Ik voel tranen over mijn wangen stromen. "Niall." Zegt een stem. Ik draai me om en zie Louis bij de deuropening. "Het spijt me van het stomme gedoe net." Zegt hij en geeft me een knuffel. "Ik houd van je BooBear(ik weet het Louis en Harry zeggen dat maar nu ff niet). "Ik ook van jou Nialler." Zegt hij. "Meneer Tomlinson en meneer Horan willen jullie even naar de wachtruimte gaan ? We gaan even Lynn checken." Zegt de dokter die de kamer komt inlopen. We knikken en lopen weg.

POV Lynn

Droom

Ik loop door een weiland. De wolken zijn grijs en ik ben alleen. Verderop zie ik Niall staan. Ik ren naar hem toe. "Niall !!!!" Schreeuw ik. Niall draait om. Ik zie een boos gezicht. "BLIJF UIT MIJN BUURT TRUT IK DACHT DAT JE VAN ME HIELD !!!!!" Schreeuwt hij. Ik schrik en deins bang achteruit. "Niall wat heb ik verkeerd gedaan ?" Vraag ik. "ALLES !!!!!" Schreeuwt hij. Ik draai me om en zie Louis met zijn rug naar me toegekeerd. "Louis ?" Vraag ik. Hij draait zich ook om. Zijn gezicht staat ook vol met woede. "IK DACHT DAT IK JE KON VERTROUWEN SLET !!!!!" Schreeuwt Louis. "Wat heb ik dan verkeerd gedaan ?" Vraag ik. "JE ZOENDE NIALL !!!!!" Schreeuwt hij. Ik slik en kijk naar Niall. Louis ziet het en rent op Niall af. Hij trapt hem in zijn buik. In plaats van in elkaar te klappen geeft hij een harde stomp terug. "JONGENS STOP !!!!" Schreeuw ik bang. Uiteindelijk vallen ze allebei neer. Ik ren naar Louis toe. "Lou ?" Vraag ik. "Laat me met rust." Zegt hij met een pijnlijke stem en lost opeens op. Snel ren ik naar Niall. "Niall gaat het ?" Vraag ik. "Lynn ga weg. Val dood." Zegt hij schor en lost ook op. "JONGENS ?" Schreeuw ik. Harry, Liam en Zayn komen op me af rennen. Ze gaan me slaan en beginnen op me te trappen. "Dit allemaal is jou schuld ! Het is zou ook beter zijn als je zelfmoordpoging was gelukt !" Schreeuwt Liam. "Liam wat heb ik gedaan ?" Vraag ik zacht.

Einde droom

"Mevrouw Viester heeft een harde klap gekregen op haar achterhoofd. Daardoor heeft ze een lichte hersenschudding. Maar het is niet heel ernstig. Ze viel waarschijnlijk alleen flauw van de schrik." Zegt een onbekende stem. "Maar wanneer word ze dan wakker ? Ze is al 3 uur geleden flauw gevallen." Zegt een andere stem bezorgt. Als ik goed nadenk herken ik de stem. Niall ? Wat doet hij hier ? "Ze kan elk moment wakker worden maar als ze wakker is moeten jullie rustig doen. Ze heeft veel rust nodig." Zegt de onbekende stem weer. "Oke dank u wel." Zegt een andere stem. Wacht. Is dat de stem van Louis ? Ik hoor een paar voetstappen vervagen. "Lynn word wakker please." Hoor ik Niall zeggen en voel iets nats op mijn hand. Dan realiseer ik me pas dat beide mijn handen zijn vast gepakt. "Lynn alsjeblieft." Hoor ik Louis nu zeggen. Ik probeer mijn ogen open te maken. Maar het lukt niet. Ze zijn te zwaar. Ik probeer te bewegen. Het lukt nog aardig goed. "LYNN ?!" Schreeuwen Louis en Niall tegelijk. Ik glimlach zwakjes. "ZE GLIMLACHTE !!!!" Gilt Niall blij. Ik probeer mijn ogen nogmaals open te maken. "Kijk haar ogen zijn nu niet meer zo stijf dicht geknepen !" Zegt Louis enthousiast. Mijn glimlach word groter omdat ik nu mijn ogen eindelijk kan openen. "LYNN !!!!!" Gillen ze gelijk. "Hey." Zeg ik. "Lynn het spijt me zo." Zeggen Louis en Niall tegelijk. Ik grinnik zachtjes. "Hoe voel je je ?" Vraagt Niall. "Ik heb pijn aan mijn hoofd." Zeg ik. Ik zeg maar niks over de droom. Als ik eraan denk verdwijnt mijn glimlach als sneeuw voor de zon. "Lynn, wat is er je kijkt zo verdrietig ?" Vraagt Louis bezorgd. "Uh .... Nee niks." Zeg ik. Louis komt naast me op bed zitten. Ik zie Niall jaloers kijken. "Lynn ik ken je langer dan vandaag. Wil je het alsjeblieft zeggen ?" Vraagt hij. Ik bijt op m'n onderlip maar knik voorzichtig.

"Toen ik half in coma lag had ik een nare droom. Ik liep in een lege weiland. De lucht was grijs. Opeens zag ik Niall staan, met zijn rug naar me toegekeerd. Ik rende snel naar hem. Hij draaide zich om en zijn gezicht stond vol woede. Opeens schreeuwde hij boos 'BLIJF UIT MIJN BUURT TRUT IK DACHT DAT JE VAN ME HIELD !!!!!' Ik was bang en vroeg wat ik had gedaan. Hij antwoorde dus 'ALLES !' Ik draaide me om en zag toen jou met je rug naar me. Ook jou gezicht stond vol met woede toen je je omdraaide. Je schreeuwde opeens 'IK DACHT DAT IK JE KON VERTROUWEN SLET !!!!!' Ik was nog banger geworden dus ik vroeg wat er was. Je antwoorde 'JE ZOENDE NIALL !!!!!' ik keek toen richting Niall. Je zag het en rende naar hem om hem inelkaar te trappen. En er kwam een gevecht. Opeens vielen jij en Niall op de grond. Ik rende naar jou toe om te kijken of het erg was. Toen ik je naam zei zei jij opeens 'Laat me met rust.' en je loste op zoals poeder. Ik rende daarna bang naar Niall. En vroeg of het erg was. Hij zei 'Lynn ga weg. Val dood.' ik keek om me heen en zag de rest van de jongens. Ik rende naar ze toe en riep ze. Ze keken boos naar me en begonnen me te slaan. Ik vroeg wat ik had gedaan. Liam antwoorde 'Dit allemaal is jou schuld ! Het is zou ook beter zijn als je zelfmoordpoging was gelukt !' En toen hoorde ik jullie opeens in de realiteit praten." Zeg ik in een adem.

~

Sooooo dat was het alweer :) Comment please want ik weet niet zeker of het wel leuk is. Als ik het terug lees is het best wel dom :s Ly <3 Greatz x

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu