Eleanor knows it

326 12 0
                                    

Hiii ! Ik wil het hoofdstuk lang gaan maken dus ik houd dit kort 😊Ten eerste THANK YOU SOO MUCH MET DE 2800+ READS :0 Omg ik had dat echt niet verwacht !! Sorry dat hij ZOO kort is 😕 Terwijl ik hem lang wil maken .. Okiii enjoy ❤

POV Eleanor

Ik ren naar mijn auto. Wat bedoelt ze met 'Ik ga dood' ? Is dit mijn schuld ? Ik stap de auto in en geef gas. Snel rijd ik naar het ziekenhuis. Ik ren zo snel als ik kan het ziekenhuis in als ik er ben. Ik loop naar de receptie. "Hallo mevrouw waar ligt Lynn Viester ?" Vraag ik. "2de verdieping kamer 194." Zegt ze vriendelijk terug. "Dank u wel." Zeg ik nog snel en ren naar de trappen. De lift duurt te lang. Ik ren door de gangen.186 .. 188 .. 190 .. 192 .. 194 !! Ik wil binnenstormen maar dat lijkt me een beetje ongepast. Ik klopt netjes aan. "Binnen." Hoor ik aan de andere kant. Ik open de deur en stap voorzichtig naar binnen. Ik doe rustig de deur weer dicht en loop naar Lynn toe. "Wat is er aan de hand ?" Vraag ik meteen als ik haar nogal bleke gezicht zie. "Uhm .." Ze slikt en kijkt Louis aan. Hij knikt langzaam. "Ik uh .. Ik heb leukemie. En ik ga .. Uhm .. Over precies een week dood." Zegt ze stotterend. Ik sla mijn hand voor mijn mond om te voorkomen dat ik keihard ga gillen. "M-maar .. H-hoe .. ?" Ik krijg niet meer uit mijn mond. Ik kijk naar Louis die levenloos voor zich uit zit te staren.

POV Lynn

Eleanor kijkt me geschrokken aan. Ik zucht zachtjes zodat ze me niet hoort. Ik wil niet dat ze zich zorgen gaat maken. Ze moet gewoon verder met Louis leven. Gelukkig. Het enige dat ik nu echt wil is dat Louis blij is. Ik kijk naar Louis. Hij ziet er zo verdrietig uit. Alsof hij elk moment weer in tranen kan uitbarsten. Ik leg rustig mijn hand op zijn schouder. "Louis gaat het ?" Vraag ik voorzichtig. Hij slikt even en kijkt me aan. "Lynn ik wil gewoon niet dat je dood gaat." Zegt hij. Hij knippert een paar keer snel met zijn ogen zodat de tranen weg gaan. Zonder succes. De tranen lopen al rustig over zijn wangen. Voor een paar seconde sluit hij ze en laat de tranen hun eigen weg vinden. Hij haalt diep adem en opent weer zijn ogen. En blaast al zijn lucht uit. Ik kijk vol medelijden naar hem en dan naar Eleanor die nog steeds staat. Ik schuif een beetje op zodat ze naast me kan komen zitten. "El." Zeg ik. Ze kijkt op. Ik sla zachtjes op het matras. "Kom naast me zitten." Ze kijkt me twijfelend aan maar gaat toch zitten. "Dankje." Fluistert ze schor. Ik kijk naar haar ogen. Ik zie alleen medelijden en verdriet. Ik zucht. Zij vind me nu zeker ook zielig.

Sorry voor het SUPER korte stukje. Maar ik wilde gewoon schrijven op Niall's birthday :)

HAPPY BIRTHDAY TOO NIALL

HAPPY BIRTHDAY TOO NIALL

HAPPY BIRTHDAY

HAPPY BIRTHDAY

HAPPY BIRTHDAY TOO NIALLLL !!🎉🎊💝🎈🎊🎁🎁🎊🎉

Okiiii doeiii ik moet nu naar school 😔 Greatzx

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu