'SHE DID SOMETHING !'

272 12 2
                                    

POV Lynn

Ik hoor Niall vaag iets zeggen. "Niall ?" Probeer ik te schreeuwen. Maar er komt niks uit mijn mond, alleen een zachte zucht. "OMG ZE DEED IETS !!!!" Schreeuwt een stem. Wacht ik ken die stem. Louis ! "Alsjeblieft Lynn kom terug. We missen je." Snikt Niall. Ik moet sterk blijven. Met alle kracht die ik heb probeer ik iets te zeggen. "Niall ? Lou ?" Fluister ik zacht. "LYNN !" Schreeuwen ze in koor. Ik glimlach zwakjes. "Probeer je ogen alsjeblieft open te doen." Zegt Louis, die zich probeert in te houden van blijdschap. Ik moet het doen. Voor de jongens. Ik doe even niks om al mijn kracht te besparen. Langzaam maar zeker open ik mijn ogen. Ze komen niet verder dan spleetjes. "Lynn ik heb je echt gemist." Zegt Louis en knuffelt me voorzichtig. Ik glimlach zwak. "Ik jullie ook, Louis." Hij laat me los. Ik kijk naar Niall. Hij geeft me nu ook voorzichtig een knuffel. "Ik ben echt blij dat je weer wakker bent." Zegt Niall. "Het spijt me." Zeg ik nog zachtjes voordat ik voor dat ik alweer wegval.

POV Louis

"NIALL HAAL SNEL EEN DOKTER !" Schreeuw ik. Hij rent snel de kamer uit op zoek naar een dokter.

"Waarom moet jou dit overkomen. En niet mij. Je verdient dit allemaal niet. Maar ik wel. Jij moest beroemd worden en ik moest de beste vriend zijn die dood ging. Ik niet jij." Fluister ik zacht en voel tranen over m'n wangen lopen. Niall komt de kamer weer inrennen met een dokter. "Kunnen jullie even buiten wachten ? Ik moet Lynn even onderzoeken." Zegt hij. We knikken gehoorzaam en lopen weg.

Sorry het is weinig maar wel iets ? Ik heb huiswerk -.- Jupp in de vakantie .. Ik haat m'n Frans leraar :((

Friends. Or more? » l.tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu