THANKS FOR THE SNELLE VOTESSSSSSSS 😁 Hahaha Engels en Nederlands samen 😘 Sorry moest ff 😊 Okay enjoy x
~
POV Lynn
"W-wat bedoel je ?" Vraagt Louis bang. Ik slik en zucht even diep. "De dokter zei dat ik het niet ga halen. Ik heb nog 3 weken." Zeg ik zachtjes. "W-wat ?" Niall loopt ook naar me toe. "D-dus je hebt nog maar 21 dagen ?" Stottert hij. Ik knik langzaam. "Sorry dat ik het niet eerder zei." Zeg ik zachtjes. Ik kijk langzaam naar de grond. Opeens voel ik twee losse armen om me heen hangen en luid gesnik. Ik kijk op en zie de rug van Niall. Ik zucht diep om te voorkomen dat mijn tranen niet uit mijn ogen komen. Maar ik ben te laat. Tranen stromen geruisloos over mijn wangen. Ik sla mijn armen om Niall's rug.
POV Louis
Ik kijk naar Niall die in Lynns armen springt. Ik zucht diep. Waarom moet ZEI leukemie krijgen ? Waarom niet ik ? Ik heb dit alles veroorzaakt. Na een tijdje laten Niall en Lynn los. Ik doe mijn handen voor me gezicht. Dan voel ik opeens iets nats op mijn wangen. Ik huilde zonder dat ik het merkte. "Louis gaat het ?" Vraagt Lynn voorzichtig en gaat naast me zitten. Snel knik ik. Ik wil niet dat ze zich bezorgt voelt. "Louis ?" Zegt ze en houd mijn hand zachtjes vast. Ik kijk naar onze handen. Het voelt zo goed. "Nee Lynn er is niks aan de hand." Zeg ik en zucht diep. "Tell me the truth. Please." Smeekt ze. "Everything is my fault." Zeg ik. "Nee Louis dat is niet waar." Zegt Lynn. "Jawel en-" "Louis luister." Onderbreekt ze me. Ik doe mijn mond dicht en luister naar haar.
"Als ik dood ben wil ik graag dat jij en de lads komen naar mijn begrafenis. En wat familie. Ik zou graag willen dat jullie dan een van jullie liedjes zingen. Of meerdere. En beloof nooit maar dan ook nooit te denken dat dit allemaal jou schuld is. Jij kan er niks aan doen dat ik leukemie heb gekregen. Jij en Niall moeten geen ruzie meer maken over mij. Alsjeblieft doe het voor mij."
Ik krijg tranen in mijn ogen. "Tuurlijk doe ik het voor je. Ik doe alles voor je." Zeg ik. Er verschijnt een waterig glimlachje op haar gezicht.
~
Poor Lynn .... Ik hoop dat je het leuk vond ! Ik moet zometeen naar school BLEH. Maarja ..... LATERx
JE LEEST
Friends. Or more? » l.t
FanficLynn is Louis' beste vriendin sinds zijn geboorte. Ze vertellen alles tegen elkaar. Totdat Louis haar bijna heeft gekilt. Louis doet dingen achter haar rug om. Lynn merkt het. Zou de vriendschap vervagen ? DIT IS EEN ZEER SLECHTE BOEK, IK BEN HIER E...